• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

De straat bij ons huis stond blank. Dat is nog nooit eerder voorgekomen. De vissen in onze vijver zwemmen over het terras. WTF!

Ik snap alleen die 35mm niet, want volgens dat bannertje zou dat vanochtend al gevallen zijn? Dat kan in ieder geval niet kloppen. Deze avond wel, dus we wachten morgen af.
 
Hmm, had een bestelling klaar laten zetten, maar vind 30% wel heel erg voordelig. Toch maar wat bijbestellen dan.
 
Had bijna vandaag een grote bestelling geplaatst, incl DAP startersset....
Toch nog even het geduld kunnen opbrengen:)
 
DAP startersset valt niet onder korting he, voordat je jezelf rijk rekent :)
 
Heb ook nog een bestelling open staan en dacht nog even een cone bij te bestellen, levertijd onbekend en niet te bestellen.......

Helaas :(
 
Valt de DAP nu helemaal niet onder de actie? De losse dap900 is al afgeprijst, en de andere 2 zijn voordeelkits. Ik hoopte deze te kunnen bestellen met een flinke korting...
 
ja is de dap nu ineens 10,= goedkoper, zodat die buiten de actie valt?
Dat zou wel jammer zijn..

G220 komt dan op 175,-
 
oeii jullie gaan het druk krijgen morgen! Ik ga dan ook maar het een en ander bestellen om aan te vullen etc 30% korting is nooit verkeerd :party:
 
Blijft me toch verbazen dat mensen nog lopen te zeuren over een korting van 30% die ze zomaar krijgen.

Stel en ik had deze actie gehad toen ik me eerste ''grote'' order deed van 411,44,- , machinaal polijstenstappen plan zonder de daps. Had dat me 123,45 euro bespaart, dus zelfde order van 288.05..... En nog lopen mensen dan te zeuren dat ze meer korting willen... Zou gewoon me winkelwagen vol gooien met alles waar ik over twijfelde als ik jullie was!

Sorry post niet veel , heb ook geen aandelen Carclean maar dit gaat me toch boven me pet. Zeuren als je gewoon ( waarschijnlijk) 30% korting krijgt door facebook en forum in de gaten te houden.

Iets van leven en laten leven...
(moest dit even kwijt)
 
Even een praktische vraag.

Stel morgen doe ik een bestelling en woensdag de betaling (overschrijving, Belgische klant).

Door de feestdagen zullen jullie het geld pas volgende week ontvangen.

Heb ik dan ook recht op de korting?

Bedankt.
 
Dat kan gewoon, niet de bedoeling om weken te wachten met de betaling maar als je het direct overschrijft en het staat er pas volgende week maandag bij dan is het geen probleem.
We houden rekening met onze Belgische klanten.

Prik me er niet op vast maar de losse DAP900 doet volgens mij gewoon mee.
 
Dibbuz;303151 zei:
Dat kan gewoon, niet de bedoeling om weken te wachten met de betaling maar als je het direct overschrijft en het staat er pas volgende week maandag bij dan is het geen probleem.
We houden rekening met onze Belgische klanten.

Prik me er niet op vast maar de losse DAP900 doet volgens mij gewoon mee.

Oké, bedankt.

Nog 1 vraagje.

Bepaalde artikelen zijn slechts leverbaar op bestelling (vb. Festool Shinex).
Geldt de korting ook voor deze artikelen?