• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

Vadebo;303340 zei:
Verder de Ceriglass icm de glasspads van C.Pro erbij gezet.
Wil deze toch eens aan een test onderwerpen.

Ik heb enorme swirls in mijn ramen ik ben erg nieuwsgierig naar de bevindingen. Een review zou echt heel welkom zijn. :)
 
Ja Ja, Gisteren was het zover. Het busje van de post bracht me een mooi pakket van carclean met daarin het zelf samengestelde Dap pakket met maar liefs 28 of 29 procent korting.
De paketten vielen niet onder de regenkorting maar zelf samengesteld met een losse machine, 3 pads en 2 flessen monello scheelde het 35,-.

Nu nog maar zien of het weer nog eens meezit om de eerste keer te gaan dappen.
 
Ik ga m'n auto maar poetsen , zie ik gelijk de pakketdienst aankomen :D ( :kado in de afleverroute...)






:party: geleverd!!!
foto volgt nog , eerst nog naar de kiné met de kleinste .

(heb toch al wel zo'n dolly in elkaar gezet en ........de emmer vond dit prima )
 
Heb uiteraard ook ff gebruik gemaakt van de mega korting van 30% van een paar dagen geleden:-b ; gisteren pakketje aan de deur:

Monello droogdoek
Collinite 915
Iron X cleaner 500ml
Mothers Advanced Tire Care
Gliptone Leather Conditioner

Thanx Carclean!:)^
 
Ik wil nu niet meteen een nieuw topic openen voor deze vraag : ( de mods mogen dit bericht verwijderen anders)

De wielen van 1 van de 2 dolly's gaan bij de ene er helemaal in en bij de andere blijven ze +- 1 cm "uitsteken" .

Hoe hard ik ook duw , ze gaan niet dieper en ik wil er nu niet meteen op slaan met een hamer oid om ze dieper te krijgen .

Is dit normaal of is er bij die dolly net even meer weerstand nodig om dat ijzeren ringetje dieper in de opening te krijgen ?

Gaat om deze "dingen" : (bij deze zitten de wielen allemaal "diep" )

(geen foto van die andere , maar indien gewenst maak ik er wel 1 met het detail )

0211007.jpg