• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

Zojuist een kleine bestelling samengesteld.
Moest sowieso Meg's WBC en Iron-X bestellen ivm wielwissel (winterwielen).
De zomerwielen moeten toch goed schoon worden opgeslagen.

Verder de Ceriglass icm de glasspads van CarPro erbij gezet.
Wil deze toch eens aan een test onderwerpen.
 
Zieker dan ziek ben ik :-& , maar ik rook niet!, gewoon een beetje voorraad. w^^w
En een paar nieuwe "dingetjes"
 
kwam mooi uit ivm wissel naar wasbox wassen ipv thuis voor de deur. 2 waterdichte emmers zijn nu toch echt wel nodig om fatsoenlijk sop mee te nemen.
 
potverdikie ik ga morgen toch weer op mijn lazer krijgen van mevr. basje!
maar kon het niet laten.
 
Dit is een top kans voor producten waar je over twijfelt maar niet noodzakelijk nodig hebt of je vind je net te prijzig om zo maar te proberen... Top actie van Carclean om mensen over de streep te trekken en zo toch kunnen genieten van de producten, thnx! :)^
 
Mijn vriendin heeft zelf ook besteld8d
Ben benieuwd wat er onder de kerstboom ligt dit jaar:heart_eyes:
 
Wat een actie!!!

Wil zo graag een pot Monello Ibrido wax bestellen!!!:party:

Maar heb al een bestelling gedaan en kan de Euries voor de Monello Ibrido wax eigenlijk niet missen :(

Hoe goed is de wax iemand ervaring (vast wel)

Wie haalt mij over of houd mij tegen de koop ziekte is heel sterk :D

Alvast bedankt ik ga vast aan de :slotje liggen
 
Ook ik heb besloten met deze actie eindelijk mijn potje ibrido aan te schaffen. Ik had nog maar een potje eax, de natty's blue. Eens kijken hoe de ibrido bevalt tegenover de natty's!

+ eigelijk nog wat extra's erbij besteld om mijn collectie eens wat aan te vullen.
 
@martelsmits: als je leest dat ie gebruikt wordt om niet alleen in de zomer super voor de dag te komen maar ook om heelhuids de winterperiode te doorstaan ( en dat zegt ook veel ),
dan denk ik dat je wel kan stellen dat het een wax is die ondertussen zijn opgebouwde faam wel met ere mag dragen.
Heb je een gaatje in je portemonai dan zou ik het doen, gaat het eigenlijk niet dan sla je over en koop je 'm tzt ( dan maar iets meer uitgeven )
@lode: heb je dan goed gedaan toch !
 
Hahaha ook al besmet met koperietes ik lees dat het bij jou zelfs is overgeslagen op je meisje die van mij denkt er heel anders over (lol)

Maar alvast bedankt !!

1-0
 
De spanning wordt mij te veel ik ga ervoor!!!

binnen een minuut alleen maar positieve berichten als niemand het tegen mijn meisje vertelt dat er weer een bestelling (nu naar een ander afhaal adres hahaha) onderweg is
dan ga ik ervoor!!

Slim ik denk van wel !!!

Thanx
 
Is niet overgeslagen op mijn meisje jammer genoeg. Maar ik heb zeker te weten een leuk kerstcadeau :rules

Haha succes er alvast mee :-b
 
heb het vanmorgen maar weer opgebiecht dat ik ben gezwicht, werd niet echt in dank afgenomen. maar de korting deed een hoop goed.:)
 
Detail vrienden !

Ik ben ook weer gezwicht :(

Maar binnenkort eigenaar van mijn eerste echte high end wax te weten Monello Ibrido :heart_eyes:

Heb nog nooit zo'n wax gebruikt dus ben erg benieuwd hoe deze staat te opzichte van huidige natty's blue :cool:

Maar nu gooi ik mezelf voorlopig aan de :slotje

En biechten dat doe ik niet :D

Wel genieten van het leven :party:
 
Geloof me maar je zult absoluut geen spijt krijgen van de Ibrido.
Ik heb inmiddels de 2 gelimiteerde versie's staan en de plastic container komt zeer spoedig ook deze kant op.

De eerste pot is al bijna voor 2/3 leeg en dat zegt wel wat.....
En neen, ik smeer het er niet dik op.......
Ik ben een big fan van deze wax en gebruik het bijna op iedere auto die bij mij langs komt.

De standtijd is geweldig maar voor (zoals Gerard Ekdom het zo leuk kan zeggen:) 'DIE GLANS!'.
 
De bestelling is al binnen!

Carclean bedankt voor de snelle levering, ondanks de zeer waarschijnlijke drukte. Top!:)^
 
De verleiding niet kunnen weerstaan om op de eenlaatste dag van de actie nog een bestelling te plaatsen.

Het is een DAP900 geworden incl. een aantal pads! Door de regenkorting een mooie prijs, nu alleen nog de gebruiksaanwijzing lezen en een clinic:-"