• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

Dibbuz lees de emoticons ;)

Wie had er nou verwacht dat we de 30procent nog zouden halen? Ik niet iig.
 
Ik lees zeker de emoticons maar vind het alleen jammer dat her uberhaupt gemeld moet worden of het nou met emoticons genuanceerd wordt of niet.
 
Een bestellinkje gedaan. En wordt morgen bezorgd!!! Super actie!! Zonder korting zou ik ook bestellen!!!! TOP SHOP
 
Mezelf zo voorgenomen me niet meer te laten gaan met dergelijke actie's.............. maar damn........... [:diablo]

Jawel toch weer besteld. Nu alleen nog geestelijk voorbereiden op de reactie van het vrouws persoon hier in huize wesje :klap
 
mk-us;303196 zei:
Monello - Ibrido Hybrid Wax Edizione Limitata Lucidare - voor €133 ( als er nog 1 is )

Ik ging voor de kunststof pot versie, en voor het prijsverschil kwam de dodojuice Supernatural 2.0 erbij (ook de plastic pot versie) rofl
 
Wat een super actie!

Heb heel lang niet kunnen detailen (gebroken pols gehad en momenteel herstellende van een operatie aan m'n meniscus).
Vorige week sinds lange tijd weer de auto kunnen wassen en wat was dat eigenlijk heerlijk :grinning:

Nu m'n vriendin ook een autootje heeft, maar gelijk wat extra voorraad aangeschaft zodat zij ook goede spullen heeft om de auto te wassen :)^

Al met al dus een leuke korting op de bestelling gekregen :heart_eyes:
 
Bestelling geplaatst ! (ook al 20% meegepakt eerder en nu voor de volle 30 ! ) cc thanks :)^

Met korting eraf (diefstal-verzekering wel ff genomen ) "amper" 347.46 € :party:

Net op tijd aan gedacht dat we vrijdag niet werken (donderdag ook niet ) en thuis laten leveren (herfstvakantie voor de kids)
 
Soepergrover;303307 zei:
... must ... resist ....

+1 en het lukt me aardig....:eek:)

maar meer omdat:
- mevrouw nicknameless een honkbalknuppel klaar heeft staan voor het geval dat ik toch zou bestellen
- tussendoor wat onvoorziene financiële uitgaven zich hadden aangediend ...
- ik toch eigenlijk niets nodig heb, toch?