• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting voor de gehele maand oktober met de neerslagactie van Carclean.com

Oei... dan heb ik het verkeerd begrepen.
Excuses.

Maar over een paar minuutjes ga ik, dankzij de tip van Shaminoo, bepalen of ik de Metro Vac 'n Blo ga bestellen.
 
Vanaf 13:00 uur vandaag geldt 18% korting!
Levert toch wel een leuke korting op, als je van plan bent om wat te bestellen.
 
Shaminoo was me net voor ...
Dus de teller stond gisteren op 18mm..
Weet iemand waar we nu al op staan aangezien het al de hele ochtend aan het hozen is..
 
Volgens http://www.hetweeractueel.nl/weer/berkel-en-rodenrijs/actueel/

Laatste update: 2012-10-14 om 03:58 uur was er al 5 mm gevallen. Ik was om 08:30 op sindsdien regent het non-stop dus het zal me niets verbazen als we morgen weer zo'n gave korting krijgen..!
Nou ergens uitdokteren hoe we kunnen zien of dat meer of minder dan 18mm gaat zijn :rules

Nou moe, die weer actueel site is een beetje vaag..de laatste update tijd is nog niet gewijzigd maar het aantal mm wel.. van 5.0 naar 5.6 ?
 
Me eerste echte bestelling geplaatst!!! Ben benieuwd.
Hopelijk heb ik de goede spulletjes uitgekozen.(En anders heb ik niet goed geluisterd naar mijn verslaafde maat! haha)
 
Bedankt voor Carclean, inmiddels mijn derde bestelling krap twee weken tijd geplaatst ...

Erg leuke en verslavende actie!
 
Smart move..!

De regenmeter staat volgens mij in 3km verderop in Bergschenhoek ipv Berkel is maar goed ook voor Carclean anders had het vandaag een mega korting geweest 8o
 
MCMan;301161 zei:
Smart move..!

De regenmeter staat volgens mij in 3km verderop in Bergschenhoek ipv Berkel is maar goed ook voor Carclean.com anders had het vandaag een mega korting geweest 8o

Als ik kijk naar de verwachtingen voor de komende 2 weken gaat het weer beter worden...
Misschien heb ik dus pech, en had ik volgende week voor -25% kunnen bestellen... Maar de kans leek mij vrij klein dat we nog hoger dan de 18 uit zouden komen ;)
 
Eamane;301172 zei:
Als ik kijk naar de verwachtingen voor de komende 2 weken gaat het weer beter worden...
Misschien heb ik dus pech, en had ik volgende week voor -25% kunnen bestellen... Maar de kans leek mij vrij klein dat we nog hoger dan de 18 uit zouden komen ;)

Klopt, ik deel je mening (vandaar dat ik ook voor 13:00 besteld heb) ik wil maar zeggen dat het niet echt uitmaakt wat voor weer het aan de gevel bij Carclean is aangezien de regenmeter in Bergschenhoek hangt.
Zondag heeft het in Berkel van 's nachts tot diep in de middag non-stop geregend (zeker meer dan 20mm) maar blijkbaar een stuk minder dan in Bergschenhoek (3 km verderop)
Ik rekende me al rijk voor vandaag na 13:00 alleen zag ik die regenmeter maar niet meer oplopen totdat ik zag dat het ding niet in berkel staat te meten :-"
 
@ wings-hifi:

In de footer van Tim staat de actuele informatie (dus op dit moment van de dag, iets na half vier 's middags op vrijdag 19 oktober 2012).
Op de site waar je link naar verwijst staat de "historische" informatie: de regenval over de 24 uurs-periode van donderdag 18 oktober 2012 8:00 uur t/m vrijdag 19 oktober 2012 8:00 uur.

Of anders gezegd: de link geeft (een goede benadering van) de korting weer waar je nu (vanaf 15:00 uur was het toch?) recht op hebt en Tim's footer geeft een benadering van de korting waar je morgenmiddag op kunt rekenen.

En even voor de duidelijkheid: de korting in de webshop is op dit moment 10%.
 
Volgens mij is er gewoon geen regen gevallen. Ondanks dat toch weer een bestelling geplaatst. Ik heb mezelf ingehouden en alleen besteld wat ik écht nodig had. Das op zich wel weer knap.