Cartech zuurvrije velgenreiniger. beste velgen reinigr die ik ken ! en heb al van alles geprobeert inclusief wheel brightener,spray&rinse....
Zo iemand ''ken'' ik ook wel. Fair enough tho, hij kan wel met een rotary toveren alsof het niks is. Maja, commentaar over ''DA's zijn alleen om te waxen'' en het feit dat hij nog heilig gelooft in finishen met een rotary middels jewelen... Hij maakt het zichzelf vooral moeilijk, zeg maar.Wol rotary en commandant, tis wat.
Deze reiniger is SUPER inderdaad. Alleen dat zuurvrije snap ik niet helemaal. Dat spul wil je echt niet in je gezicht krijgen. Ik gebruik het bij zwaar vervuilde velgen.
Verder gebruik ik altijd de iron wash van cartec voor de velgen (zelfde als non ferro e.d)
@Quantoxx zijn hihihi snap ik niet helemaal, cartec heeft er zeer leuke spullen tussen zitten voor een fractie van de high end detail spullen. Zo heeft ieder merk zijn plus en min punten.
Even opgezocht, de pH-waarde is 8, deze van Iron Out is 7,5. Iets meer basisch dus dan Iron Out ...Is de ph waarde even hoog?
Heb ook een 5 liter can van dat spul staan. Gebruik standaard handschoenen, want het voelt verre van prettig in wondjes
Werkt inderdaad prima en het komt qua prijs niet eens in de buurt van de andere reinigers.
Inderdaad beide reinigers zijn gewoon perfect! De allesreiniger is ook super van cartec. Ik heb inmiddels ook hun velgenreiniger geschikte pompsprayers van 2L ook die doen het super.
Voor de prijs hoef je geen van allen te laten, daar kan geen enkel ander merk tegenop.
Ik ben ook benieuwd wat @Jansen van de Iron Wash vind. Die heeft ook een 10L can.