• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krakende deurrubbers

Soepergrover

Soeper Moderator
Medewerker
Tester of Bling
13 mei 2009
7.152
223
Omgeving Breda
Mijn Focus die net twee maanden nieuw is, heeft last van 'krakende' deurrubbers. Echt vervelend, het lijkt net of ik in een of ander oud barrel rijd :(
Ik kreeg van iemand het advies er siliconenspray op te doen.
Goed idee of kan ik beter iets als Trim Restorer of eventueel Natural Look gebruiken? Of nog iets anders?
De siliconenspray heb ik wel in huis, iets anders (nog) niet.
 
OK, thx voor de snelle reactie.
Dan gaat er vanavond nog wat siliconenspray op. De Natural Look stond toch al op het verlanglijstje, heb ik daar ook weer een nieuwe toepassing voor.
 
De Modus heeft ook last van krakende rubbers, ik gebruik silicone-olie, drenk een propje stof erin en smeer de rubbers ermee in, wat laten trekken en nadien afvegen. Is iets effectiever dan een siliconespray omdat het vettiger is en meer de tijd heeft om in het rubber te trekken. Spray gaat ook maar op redelijk korte tijd komt het gekraak terug.
 
Mijn Fiesta heeft er ook vreselijk veel last van.... :sob:
Nu heb ik toevallig vorige week die Natural Look aangeschaft, ga ik donderdag eerst eens testen.... :)^