• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

krasje ontdekt op achterbumper, plan van aanpak?

MCMan

Detailing addict
9 okt 2012
60
65
vandaag tijdens het autowassen een krasje ontdekt op de bumper van mijn Vitara :( %$&#$*
WhatsApp Image 2019-11-24 at 16.45.43.jpeg

WhatsApp Image 2019-11-24 at 16.46.08.jpeg

gelukkig kun je 'm alleen zien en niet voelen, het was al te laat in de middag voordat ik erachter kwam.
Heb net mijn autopoets kist doorzocht en heb op dit moment Scholl S3, S20 en S30+ liggen.

Is er een kans dat ik het met 1 vd deze weg kan halen of heb ik iets zwaarders nodig zoals Shock2Cut ?
 
Thanks @Altos! jammer dat ik het niet eerder gezien had was een mooi klusje voor vandaag geweest na het wassen..

Net nog een pad check gedaan, heb een:
Raffini 4" Foam Cutting Pad
145mm Purple Compounding Pad
145mm Orange Polishing Pad
145mm Blue Spiderpad

Aangezien de kras op een small stuk zit naast de achterklep, kan ik het beste de Raffini 4" pakken op de plek zelf en mocht dat geholpen hebben, daarna nog een hit met bredere orange-pad en S20 ?
 
Denk dat deze zelfs nog wel met de hand weg te poetsen is. Beetje op een MF doek en boenen. Ziet er uit als verf van de andere partij, dat helemaal omdat je niets kan voelen.

Greetz Emiel
 
Bumper=plastic dus hou ook de temparatuur in de gaten maar ik gok dat er fikse verbetering te behalen valt/of dat je het er gewoon uit weet te polijsten maar goed een foto is een foto en als je er naast staat kan het anders zijn
 
  • Leuk
Reactions: MCMan