Ja die PB natural Look was mijn oog ook al op gevallen, is alleen niet op voorraad bij ccIs dit overkill? Nee dit zijn prima symptomen van besmetting. Als dressing op je intereudelen kun je PB Natural Look gebruiken. Maar ook hier is het een persoonlijk iets.
Zou dit wat zijn?Prima plan, zou tussen stap 3 en 4 nog een tar remover gebruiken.
Een dressing voor het EXterieur zou ik niet gebruiken op het INterieur. Deze dressing zijn meestal vetter om tegen de weersinvloeden en dergelijke te kunnen, dus kan ook verkeerd uitpakken op bijv. je dashboard die je niet enigszins glimmend wilt.Kunststof en rubbers zowel binnen als buiten weer laten shinen - AUTO FINESSE Revive Trim Dressing
De APC+D zou ik eerder 1:15 of 1:20 aanmaken, aangezien dit een vrij geconcentreede APC is met ook nog eens een ontvettende werking.Dashboard en kunststof binnen
1. Schoonmaken - POORBOYS WORLD Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser 1:10 mengen
Onderhoud/finishing van je interieur? Dan kan je het hebben over simpelweg een doekje erlangs halen of de boel netjes maken met dressings.2. Onderhoud/Finishing - Welke kan ik daar het beste voor nemen?
De AUTO FINESSE Revive Trim Dressing is dus echt een dressing voor het exterieur, die je als laatste stap gebruikt met het exterieur schoonmaken, dus de kunststof bumpers, raam en deur rubbers etc?Hey Rimo,
Lijkt mij een prima lijstje dusver.
Een dressing voor het EXterieur zou ik niet gebruiken op het INterieur. Deze dressing zijn meestal vetter om tegen de weersinvloeden en dergelijke te kunnen, dus kan ook verkeerd uitpakken op bijv. je dashboard die je niet enigszins glimmend wilt.
De APC+D zou ik eerder 1:15 of 1:20 aanmaken, aangezien dit een vrij geconcentreede APC is met ook nog eens een ontvettende werking.
Onderhoud/finishing van je interieur? Dan kan je het hebben over simpelweg een doekje erlangs halen of de boel netjes maken met dressings.
Als je een dressing bedoelde, voor je ongelakte kunststof bijv, dan zou ik ook Natural Look adviseren. Aangezien deze niet op voorraad is, kan ik je de Gyeon - Preserve aanraden. (Klein flesje is ruim voldoende, voorlopig)
Dank je voor de tip!Ik zou wel oppassen bij de AF revive, de flessen die je nu besteld hebben meerdere aangegeven dat het niet meer zo goed werkt als de oude en ik heb hem ook gehaald recent en ben er niet echt tevreden over.
Ze blijven volgens mij echter volhouden dat er niets veranderd is
Behoorlijk stevig stukje duurder, 3x zo duurIk heb gyeon trim ervoor aangeschaft, stevig stukje duurder maar werkt wel perfect en blijft lang zitten.
O ja, maar daar twijfel ik ook niet over hoor, maar moet ook nog zoveel andere spullen aanschaffen, dus het kost me al een vermogen als beginnerIedereen hier zal je zeggen dat het de prijs ook echt waard is
De allereerste keer dat ik op dit forum een wagen zie passeren met 635.000 km op de teller en die er zo goed uitziet!Hallo,
Mijn auto is een Peugeot 206CC, 2003 met maar 635000 km op de teller,
De auto ziet er strak en zeer netjes uit, maar naar mijn idee kan het altijd mooier, schoner en netter.
Scherp gezien zeg, moet 63500 zijnDe allereerste keer dat ik op dit forum een wagen zie passeren met 635.000 km op de teller en die er zo goed uitziet!