• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen op achteruitrijcamera

Stinoske

Detailing chief
20 aug 2015
107
88
Geel
Hallo, ik had graag geweten of jullie een huis tuin en keuken middel kennen om krassen van de plastiek cover over de lens van een auto camera te krijgen. Eigenlijk is het de camera vooraan op de auto (360° view) maar vooruitrijcamera stond zo raar in de titel :) Hier zijn volgens mij krassen en putjes in gekomen van steenslag.

Wat heb ik al geprobeerd:

- wondersponsje
- Dap met polijst middel maar de dap is nogal super groot voor zo een klein lensje in de bumpergrill
- tandpasta

Niets gaf het gewenste resultaat.
Ik wil niet overgaan tot het kopen van een nano ibrid ... is wat kostelijk voor dit klusje ;)

Alvast bedankt voor de hulp
 
Zag laatst een aantal fantiekelingen hier op het forum met PlastiX aan de gang gaan. Zij knapten hier kunststof caravan ramen mee op.

Bij de DAP zit natuurlijk ook een kleine backingplate en met beleid kan je hier ook wel kleine oppervlaktes mee polijsten. :)


Greeetz
 
Is een cone op boormachine, samen met PlastiX een optie?
Of is "de punt" nog te groot ervoor?
 
IMG_0121.JPG
Bedankt. Ben na mijn werk langs lokale auto onderdele shop geweest en een autolichtrecoversetje gaan halen. Was met een kleine pad om op een boormachine te zetten. Nog steeds te groot maar beter als de DAP. Ik durf te zeggen dat dit een klein, heel klein succes was. Ik heb nog te weinig punch om Niet uren te polijsten. Zou de Cone meer kracht hebben? De pad is al grof en hard van textuur .... pfff. Vandaag een poging met accumachine. Morgen maar is full power met een echt boormachien!
 
Laatst bewerkt:
ik heb snel een foto van het net geplukt. Ben nu druk aan het werk, zal straks een foto nemen van de 'schade' aan mijn eigen camera.
Net onder de C4 van het kenteken zit de camera
c4.jpg
 
Ik vind een achteruitrijcamera soms best handig.... zelfs een camera bij de wielen is een leuke optie!

Maar het nut van deze camera schiet mij totaal voorbij!
 
deze dient om de voorkant van de 360° view optie in beeld te brengen. Onder elke achteruitkijkspiegel 1 ,vanachter 1, en vooraan 1.

Best handig, zeker als je vlak voor je auto ook iets kan zien.