• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen op Goldwing

MarcoR6

Detailing rookie
9 feb 2014
6
12
37
Hallo iedereen,

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Honda Goldwing (1986) van m'n vader. Echter loop ik tegen een probleem aan..
De meeste kuipdelen zijn kunststof en vertonen (veel) lichte krassen (niet voelbaar).

Ik heb een paar foto's geupload: Linkje naar foto's

Ik heb de stappen Veloce -> Mezzo -> Finale doorlopen met de DAP maar zonder resultaat. Daarna geprobeerd met een MF cutting pad en vervolgens de voorgaande 3 stappen nogmaals gedaan maar ook zonder resultaat.

Doe ik iets verkeerd of heeft een van jullie tips/adviezen? Ik hoor het graag!

Marco
 
De krassen lijken mij wat dieper en ook al wat ouder ? Dan zijn ze misschien wat afgesleten en daardoor minder "scherp" en voelbaar Vooral na de Veloce goed beoordelen of er resultaat is, anders doorgaan Pas als de Veloce resultaat gaf overgaan op Mezzo
 
Ik vermoed dat de krassen eerder al een keer zijn gepolijst, tenminste zo zien sommige eruit. Dan zijn ze lastig voelbaar. Maar als je zegt dat er geen verbetering optreedt, dan vermoed ik ook dat ze wel eens onder de blanke lak kunnen zitten.
 
Zelf ben ik ook in bezit van een goldwing uit 1986 de lak is vrij hard en heb diverse krassen met de rotary en Carclean.com - Orange Peel Sanding Pad 2000grit 4" 100mm en een druppeltje mezzo allemaal weg kunnen polijsten ! Daarna met de dap afgewerkt met mezzo en finale succes .
 
  • Leuk
Reactions: Tim

Vergelijkbare onderwerpen