• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kwartiertje werk......motorcompartiment

shaguar

Detailing rookie
7 mrt 2010
265
0
Gisteren nieuwe bestelling van Carclean binnegekregen. O.a. Autoglym Engine & Machine Cleaner en Autoglym Vinyl & Rubber Care.

In de paar weken dat ik op dit leuke forum meelees, heb ik onthouden een testspot te doen. De testspot cq testauto is in dit geval de auto van mijn vrouw. :-"

Het motorcompartiment ingespoten met de engine cleaner, beetje met een oud kwastje ingewerkt, afgespoeld met een gieter met water en er gelijk vinyl & rubber care overheen gespoten.

Kwartiertje werk (kan netter als je er wat meer tijd aan besteedt), maar toch al een groot verschil.

VOOR:

Foto-BMRXRAMM-D.jpg


NA:

Foto-JD6DEK4C-D.jpg


Hartelijke groet,
Kees.
 
Makkelijk en snel! Mooi resultaat!:ja

Ik neem vaak na een aantal uren het spul nog wel ff af, zodat het iets minder vettig word.

Al met al een leuke combi, die heel vlot uitgevoerd kan worden.
 
Zo'n motorcompartiment is toch mooi als het netjes word onderhouden...
Zeer goed resultaat voor een kwartiertje werk:cool:
 
Haha, geweldig dit!
vandaag dus de 17 jaar oude Toyota van mn broertje dezelfde behandeling gegeven met een dito fraai resultaat.
Applaus voor autoglym!!