Beste detaillers,
Het is weer een hele poos geleden maar nu ik donderdag mijn peugeot 207 ga ophale komt er weer een uitgebreide en nodige detail beurt aan, hierover later meer.
Inmiddels ben ik in het bezit van een aantal detail spullen (werkt toch verslavend tegen mijn principes in) en wil hieraan een goede wax toevoegen. Nu heb ik inmiddels veel gelezen over waxen. Aangezien de keuze bij de carclean jongens reuze is wat het allemaal niet makkelijker maakt.
Gezien de lange standtijd gaat mijn voorkeur uit naar collinite. Als ik voor diepe glans wil gaan moet ik de 915 nemen? Kies ik voor een lange standtijd kies ik de 476s. Klopt dit?
Voor de wax ondergaat de lak natuurlijk de stappen van wassen, kleien, polijsten, weer wassen en daarna 2 lagen poor boys EXP. Is het zinvol hierna ook 2 lagen collinite aan te brengen? Of is 1 laag voldoende omdat er al 2 lagen EXP onder zitten?
Wanneer heb ik mijn stapel grens bereikt?
Uiteraard later een uitgebreid verslag van het resultaat.
Het is weer een hele poos geleden maar nu ik donderdag mijn peugeot 207 ga ophale komt er weer een uitgebreide en nodige detail beurt aan, hierover later meer.
Inmiddels ben ik in het bezit van een aantal detail spullen (werkt toch verslavend tegen mijn principes in) en wil hieraan een goede wax toevoegen. Nu heb ik inmiddels veel gelezen over waxen. Aangezien de keuze bij de carclean jongens reuze is wat het allemaal niet makkelijker maakt.
Gezien de lange standtijd gaat mijn voorkeur uit naar collinite. Als ik voor diepe glans wil gaan moet ik de 915 nemen? Kies ik voor een lange standtijd kies ik de 476s. Klopt dit?
Voor de wax ondergaat de lak natuurlijk de stappen van wassen, kleien, polijsten, weer wassen en daarna 2 lagen poor boys EXP. Is het zinvol hierna ook 2 lagen collinite aan te brengen? Of is 1 laag voldoende omdat er al 2 lagen EXP onder zitten?
Wanneer heb ik mijn stapel grens bereikt?
Uiteraard later een uitgebreid verslag van het resultaat.