• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lakdikte Range Rover 1985

Kristof

Detailing addict
26 mrt 2018
31
50
44
Belgie West-Vlaanderen
Graag info of reacties betreffende de lakdikte van een Oldtimer Range Rover.. de lak ziet er vrij mat uit maar denk dat het toch aangewezen is de lak overal eens te meten want de kans zal wel groot zijn dat er eventueel panelen zijn herspoten.. ook gemerkt dat er hier en daar wat roest en blaasjes te zien zijn op en onder de lak.. klant wil de auto ik topstaat terug en heb voorgesteld met 1-stap te beginnen.. vandaar mijn vraag..

-tips bij het meten van de lak?
-mensen met Oldtimer ervaring en tips dit correct aan te pakken.. eventueel stappenplan polieren?

116887
116888
 
Is het een versie met aluminium carrosserie?
Dan zou ik de blaasjes controleren of ze vanaf de andere zijde zijn ontstaan
Dat is namelijk een reel risico en als advies dan ver van zo’n blaasje te blijven
Controleer ook de paneelovergangen op corrosie

Ik vind het per definitie niet reel om topstaat te willen
Tenzij bij jullie beide duidelijk is wat de verwachtingen zijn.
 
Is het een versie met aluminium carrosserie?
Dan zou ik de blaasjes controleren of ze vanaf de andere zijde zijn ontstaan
Dat is namelijk een reel risico en als advies dan ver van zo’n blaasje te blijven
Controleer ook de paneelovergangen op corrosie

Ik vind het per definitie niet reel om topstaat te willen
Tenzij bij jullie beide duidelijk is wat de verwachtingen zijn.

Heb inderdaad duidelijk gemaakt aan de klant wat mogelijk kan zijn en topstaat is inderdaad moeilijk als de lak zelf niet meer een fantastische staat is.. het werd dus duidelijk over gebracht