Ben de afgelopen dagen bezig geweest met mijn nieuwe aanwinst (DAP 500),en heb daarbij
mijn auto dus een flinke detail beurt gegeven.
Ik ben als volgt te werk gegaan:
Auto gewassen met dodo btbm met yeti fist 20ml op 12l.
Uiteraard met de 2 emmer methode.
De auto gedroogd met de pb waffle weave.
De auto was niet vies en er was nog volop beading van de laatste was/waxbeurt (budel meeting) wax was toen dodo orange crush.
Beading.
Daarna de auto geclayed met dodo juice born to be slippy 1:10 en megs klei.
Afgedroogd met microvezel doek van megs.
Toen heb ik de maagdelijke Dap uit zijn tasje gehaald en een test spot gemaakt,het werd monello finale op witte pad 2/5 omdat er eigenlijk geen krassen verwijderd hoefden te worden.
Zo zag de lak eruit na de finale,afgedaan met pb koraal.
Finale..
Daarna alles gedaan met de Dap 500 en dodo lime prime op zwart.
Afgedaan met pb koraal.
Toen heb ik handmatig Dodo supernatural 2.0 met gouden monello pad,10min. laten curen en Alles afgedaan met Dodo fantastic fur.
Hierna heel de auto nog eens voorzien van een 2de laagje Dodo supernatural 2.0 en zo´n 10 min laten curen.en nu dus
Hier de na pics:-"
Al met al ben ik zeer tevreden
Het was fijn en gemakkelijk werken met de Dap 500 en de born slippy en de supernatural zijn echt super,voor mij zijn het blijvertjes.
Ben al goed bezig met de dodo produkten maar ga voor het hele assortiment
Nou bedankt voor het lezen en sta open voor op of aanmerkingen.
mijn auto dus een flinke detail beurt gegeven.
Ik ben als volgt te werk gegaan:
Auto gewassen met dodo btbm met yeti fist 20ml op 12l.
Uiteraard met de 2 emmer methode.
De auto gedroogd met de pb waffle weave.
De auto was niet vies en er was nog volop beading van de laatste was/waxbeurt (budel meeting) wax was toen dodo orange crush.
Beading.
Daarna de auto geclayed met dodo juice born to be slippy 1:10 en megs klei.
Afgedroogd met microvezel doek van megs.
Toen heb ik de maagdelijke Dap uit zijn tasje gehaald en een test spot gemaakt,het werd monello finale op witte pad 2/5 omdat er eigenlijk geen krassen verwijderd hoefden te worden.
Zo zag de lak eruit na de finale,afgedaan met pb koraal.
Finale..
Daarna alles gedaan met de Dap 500 en dodo lime prime op zwart.
Afgedaan met pb koraal.
Toen heb ik handmatig Dodo supernatural 2.0 met gouden monello pad,10min. laten curen en Alles afgedaan met Dodo fantastic fur.
Hierna heel de auto nog eens voorzien van een 2de laagje Dodo supernatural 2.0 en zo´n 10 min laten curen.en nu dus
Hier de na pics:-"
Al met al ben ik zeer tevreden
Het was fijn en gemakkelijk werken met de Dap 500 en de born slippy en de supernatural zijn echt super,voor mij zijn het blijvertjes.
Ben al goed bezig met de dodo produkten maar ga voor het hele assortiment
Nou bedankt voor het lezen en sta open voor op of aanmerkingen.