Gisteren een groene Defender TD5 mogen wassen. Eigenaresse had hem net gekocht en hij was gepoetst voor aflevering. Behalve het dak dus... Dat werd aan mij over gelaten Het hoorde wit te zijn, maar het was bijna net zo groen als de auto zelf... :roll Waarschijnlijk is het niet gepoetst omdat er nog een rek op het dak zat, en de eigenaresse niet zo groot is Dus werk aan de winkel! Heb de auto alleen even gewassen met Meguiars Gold Class Shampoo, en de rubber matten geschrobt.
Voor:
Toen dus de auto gewassen, met een heleboel lachende voorbijgangers:
50/50:
Na:
Toen ik net klaar was met het dak, kwam de eigenaresse al aanlopen, dus even snel de rest van de auto gewassen en ze heeft 'm zelf drooggereden.
Daarom ben ik helaas vergeten na-foto's te maken van het interieur en het dak... Heb niks bijzonders gedaan met het dak, alleen gewassen.
Ik zal hem in de toekomst vast wel een keer mogen poetsen, maar dan moet ik wel even een dagje ervoor uit trekken
Voor:
Toen dus de auto gewassen, met een heleboel lachende voorbijgangers:
50/50:
Na:
Toen ik net klaar was met het dak, kwam de eigenaresse al aanlopen, dus even snel de rest van de auto gewassen en ze heeft 'm zelf drooggereden.
Daarom ben ik helaas vergeten na-foto's te maken van het interieur en het dak... Heb niks bijzonders gedaan met het dak, alleen gewassen.
Ik zal hem in de toekomst vast wel een keer mogen poetsen, maar dan moet ik wel even een dagje ervoor uit trekken