• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wax off, wax on?

Wat een prachtige write up.
Complimenten

En ook het resultaat is erg goed zeg.

Wat een bagger uit die wielkasten 8o

Ik zou nog graag eens een teerverwijderaar als Tardis hebben.
Is de Body solvent een vervanger daarvoor??
 
Sjonge jonge,wat een superrevieuw weer zeg,waar haal je het geduld vandaan om steeds weer dit alles in elkaar te zetten!
Geldt trouwens ook voor alle andere die deze moeite nemen , petje af jongens:)^
 
jvacker zei:
Sjonge jonge,wat een superrevieuw weer zeg,waar haal je het geduld vandaan om steeds weer dit alles in elkaar te zetten!

Kleine moeite. Vind het leuk om stukkies te schrijven op m'n eigen manier. Allemaal niet al te ingewikkeld en hier en daar wat gezwam en genuil erdoor. Easy reading zouden ze zeggen.

De avond volgend op een detaildag verstop ik me met wat flesjes gerstenat op kantoor en maak aan de hand van de gemaakte foto's een write up. En voor de rest goed onthouden wat je die dag gezien hebt, gehoord, gedaan, gegeten, de vriendelijke dame van de TNT :heart_eyes:, de pakketbezorgers, het weer, etc. Maak van alles en nog wat een foto, soms alleen maar als geheugen steuntje ;)
Om een klein "slipje van de tuier" op te lichten: foto 1 had als bestandsnaam P1110285, de laatste foto van de beading had P11102504..:rules
Dus de write-up met plaatjes moest deze keer worden gevonden uit ruim 200 kiekjes x-]
 
Bedankt trouwens voor je tip Patrick,zaterdag komt Marc naar me om de v70 te doen,ik zal foto`s nemen!!
Zal binnenkort ook m`n supra erop zetten(zie avatar)