• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lappy stelt zich voor

Lappy

Detailing rookie
19 mei 2008
19
0
Ik kon natuurlijk niet achterblijven met registreren op dit forum!
Hopelijk kan ik hier nog veel leren.

Ik ben Tom, uit Zoetermeer, BMW rijder.

De heilige koe:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De auto heeft ongeveer een half jaar geleden een ProTech behandeling gehad:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
(Door Toon himself) Maar ik ben toch van plan om deze eraf te poetsen vanwege de swirls in de lak.

Ik heb tot nu toe altijd mn auto behandeld op een ProTech vriendelijke manier:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ik bookmark dit forum in iedergeval, dus wat mij betreft ben ik hier nog vaak te vinden!
Dag en nacht :grinning:
 
VAG TT zei:
Welkom dan maar.

Ik heb mijn BMW weggedaan, verkocht, gaat niks boven Audi. :)^
Ik denk dat dit ook mn eerste en laatste BMW gaat worden ;)
Ik ben begonnen met Jaguar, een hele mooie X-Type 2.5 executive. Zwart met veel chroom en beige leer met hout interieur. Wel wat problemen mee gehad helaas, maar dat weet je als je engels koopt.
Toen een S-klasse gehad. Briljante auto voor comfort cruisen naar bijvoorbeeld zuid frankrijk.
Toen dus gekozen voor wat sportievere luxe met de 7-serie. Maar veel problemen mee gehad. De transmissie is vervangen, nu is de watergekoelde generator (dynamo) kapot en de Logic 7 audio doet soms vervelend.
Wel allemaal garantie, maar erg vervelend. Dus over een tijdje misschien maar eens kijken of alles in een audi wel heel blijft ,^^
 
Welkom Tom!

Leuk dat jij je ook hebt aangemeld hier!

En arme Ladybug, die wacht op haar Beem Z3! :cool: Terwijl dat dat juist zo'n mooie auto is! :ja
 
Welkom op het forum.
En inderdaad, ernstig mooie BMW.
Toch wel een van de mooiste als je het mij vraagt.

Joost
 
Welkom op het forum! Mooie beemer hoor. Waren die swirls er al na de Protech behandeling?
 
Dibbuz zei:
Welkom op het forum! Mooie beemer hoor. Waren die swirls er al na de Protech behandeling?
Yep.

In principe beschermt de ProTech laag een lak die niet in optimale staat is.
Erg zonde van de behandeling dus.
 
Sven S8 zei:
Welkom Lappy!

Volgende keer een Audi S8 misschien? Bevalt mij al een hele tijd uitstekend... :cool:
Ik had daar toevallig een tijdje geleden nog de eigenaar van een S8 over gesproken.
Hij heeft ook 2 7ens gehad, met allebei ook problemen gehad. Nu een S8 (nieuwe model) en nog geen problemen daarmee. Dus tsja, wellicht een optie.

Iig is het opzetten van mn bedrijf nu even prioriteit ;)
 
Tuurlijk, prioriteiten moet je stellen...

Ik heb de mijne nou alweer een jaar of vijf, en nooit gekke dingen mee gehad. En nog steeds tovert ie iedere keer een smile op m'n gezicht zodra ik 'm start... :grinning:

Daarvoor ook BMW, Porsche, Jaguar en whatnot gereden, maar dit is (voor mij) echt de auto. Quattro wegligging, het vermogen, alle gadgets... Voor mij heeft ie echt alles wat ik wil. Heerlijke auto voor lange ritten. ;)
 
Sven S8 zei:
Tuurlijk, prioriteiten moet je stellen...

Ik heb de mijne nou alweer een jaar of vijf, en nooit gekke dingen mee gehad. En nog steeds tovert ie iedere keer een smile op m'n gezicht zodra ik 'm start... :grinning:

Daarvoor ook BMW, Porsche, Jaguar en whatnot gereden, maar dit is (voor mij) echt de auto. Quattro wegligging, het vermogen, alle gadgets... Voor mij heeft ie echt alles wat ik wil. Heerlijke auto voor lange ritten. ;)
Logisch.

Ik vind de sportieve BMW's ook niet echt je van het.
Leuk zo'n M5, ook dat JC er zo enthousiast over is. Maar die auto kan mij niet bekoren. De klappen die je krijgt van het schakelen... nee, doe mij dan maar of een goede automaat (ala SLR) of nog veel beter, een goede handbak!! :D
Dan ook weer niet zo'n heel vervelende koppeling als van de Carrera GT, maar iig, ik wijk weer een beetje af.
Komt er op neer dat ik veeleisend ben ;)
 
tangerine mean machine zei:
Als ik dat zo hoor kan ze idd beter overstappen op een audi tt of a3 cabrio.
Ik hou het aantal BMW's in Zoetermeer dan wel op peil als Lappy overstapt op een Audi ;)
En heb al 2x een Audi gehad, nog nooit een BMW.
 
Lappy zei:
Ik vind de sportieve BMW's ook niet echt je van het.
Leuk zo'n M5, ook dat JC er zo enthousiast over is. Maar die auto kan mij niet bekoren. De klappen die je krijgt van het schakelen... nee, doe mij dan maar of een goede automaat (ala SLR) of nog veel beter, een goede handbak!! :D

Niet om het een of ander, maar de Tiptronic van de S8 is écht fijn. (In tegenstelling tot dat onding in de Porsche, die moet je echt weer met een handbak hebben).