• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

LC stelt zich voor

looneycooney

Detailing rookie
26 sep 2008
25
0
Hoi iedereen!
Ik ben dan wel een belg, maar dit forum sprak me het meeste aan :)
Ik ben sinds kort werkzaam bij een carcleaning-bedrijf en ben enorm gelukkig eindelijk mijn hobby professioneel te kunnen beoefenen.
De grootste passie zijn natuurlijk de auto's zelf!
Mijn eerst leuke opdrachten waren enkele Mercedes R series , een maybach en een Mclaren SLR .
Vandaag heb ik dan weeral enkele leuke mercedessen gedaan , een v12 biturbo cl amg , een cls 320 en een s320 .
Morgen heb ik nog een SLR voor showroom klaarstaan..ik geniet er enorm van eerlijk gezegd!
Ook doen we industriele showroom voertuigen , nieuwe wagens in garages en bedrijfsvoertuigen.
Maar helaas onbreek ik nog wat kennis en heb nog heel wat ervaring op te doen.
Ik doe op dit moment diepe interieur-reinigingen , exterieur wash , lakreinigingen en nano-behandeling alsook polieren en simoniseren.
Toch ik weet uit ervaring dat er meer komt bij kijken dan enkel de juiste produkten etc..de 'handen' vd carcleaner zelf zijn het belangrijkste!
Een eigen auto heb ik al sinds 2006 niet meer , mits ik wil sparen voor iets serieus.
Vroeger deed ik veel tuningshows met een zwarte fiesta 1.6i van 2004 . Toen was ik als stukadoor werkzaam in de bouw en was carcleanen een serieuze uitdaging!
Ik hoop hier dan ook vooral heel wat leuke tips en ideeen op te doen , alsook leuke mensen leren kennen met dezelfde interresses .

Mvg
 
komt eraan..heb er wel nog niet veel ..eentje , van mezelf in de maybach...
Morgen heb ik wel een slr gepland ;) ..ik ga alleszins proberen, want me digitoestel laat het nogal afweten..deze zijn met gsm getrokken...

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]http://img524.imageshack.us/images/...oelating en op een niet publieke parking. Mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey!

Merci voor de leuke welkom :)
Ik hoop dat ik de Slr op foto kan zetten straks feitelijk , zou heel tof zijn , hij staat op een catwalk normaalgezien.
Zonet ook nog een leuk telefoontje gehad...ik mag naar het komende autosalon in brussel op aanvraag van mercedes en bmw !
Ik ga toch best een nieuw fototoestel halen tegen dan..ik krijg dan de mogelijkheid zonder publiek foto's te trekken :grinning:
Dat belooft wat!
Tot binnenkort!

Mvg
 
Yup !
We hebben wat moeite gehad om foto's te trekken , omwille vh feit dat de auto's constant bewaakt werden!
Het bleek hier om een gloednieuwe SLR te gaan! Hij werd zelfs afgeleverd met een truck...zo'n lift die hem eruit lifte..was tof om zien!
Ergens dit weekend kan ik de foto's van kameraad zijn gsm online zetten, dus ze komen eraan!
Wel spijtig dat hem niet open mocht en interieur foto's moeten we nog even schuldig blijven.
Ik ben met mijn collega ook aan het uitzien voor een fatsoenlijke camera aan te schaffen ...want gsm-foto's is niet zo leuk heh.
Maar er komen nog veel leuke opdrachten hoor! En het komend autosalon geeft me nu al de kriebels..we hebben nog een maserati-contract binnen voor in januari!
Vorige week een afgeleefde maserati quatroporte gedaan en die mensen waren dolcontent!
Ik ga wellicht ook een website maken over hetgeen we doen, hoe we het doen en met welke produkten of manieren we werken. Ook dat is interressant eerlijk gezegd!
Maar dat kan nog even duren , mits ik ook in de simracing-community aan een groot project (historx-mod voor rfactor) bezig ben in samenwerking met verschillende partners.
Houd de show-off maar in het oog , er komen nog heel zeker mooie foto's!
Bedankt voor de leuke reacties trouwens ;)

Mvg
 
Na grote afwezigheid door me werk , voel ik me wat beschaamd ..had de foto's beloofd heh.
Heb ondertss genoeg verdiend om een camera'tje te bestellen , de canon sx1 ...dus jullie geduld word nog even op proef gesteld , maar ik zal mijn belofte nakomen!
Vorige week trouwens iets leuks meegemaakt..kreeg ik van een klant een fles champagne, 100€ extra los in de hand en een etentje! Bewijs dat ik best fier mag zijn op deze droomjob!
Dank u allen voor het geduld en de leuke verwelkoming!

Mvg