Naja, ik ken alleen de Mothers-Kit en die bevalt mij prima. Ik heb bij de Full Leather Interiors van Porsche's sommige interieurs heel vaak de Foam ingeborsteld/verdeeld over een volledige stoel of dergelijke, effe laten intrekken en voordat het bijna opgedroogd was, met nieuw Foam flink borstelen met cirkelende bewegingen. Dit werkte als een tiet en ben nog een rare fratsen tegengekomen.
Onderstaand een zwart-lederen interieur van een GT3. De doek die je ziet is na het afnemen van de Foam van ALLEEN DE RUGLEUNING + MIDDENSTROOK ZITTING.
Na voldoende reinigen zag je dat het leer van zijn vuil af was, maar ook van zijn natuurlijke oliën. (Logisch) Dus het leer is éénmaal gevoed en enkele dagen later opnieuw gevoed. Hierna was het soepel en warm van kleur.
Greetz
Onderstaand een zwart-lederen interieur van een GT3. De doek die je ziet is na het afnemen van de Foam van ALLEEN DE RUGLEUNING + MIDDENSTROOK ZITTING.
Na voldoende reinigen zag je dat het leer van zijn vuil af was, maar ook van zijn natuurlijke oliën. (Logisch) Dus het leer is éénmaal gevoed en enkele dagen later opnieuw gevoed. Hierna was het soepel en warm van kleur.
Greetz