• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

lederen int onderhouds vraag

freduc

Detailing rookie
16 nov 2012
1
0
ik heb hier een setje gliptone , cleaner en conditioner aangeschaft en met veel succes gebruikt , alleen is mijn vraag hoeveel conditioner kan en mag ik gebruiken , ik heb 2 weken terug het interieur 2 dunne laagjes gegeven en afgelopen weekeinde een derde dunne laag , het leer neemt alles op en daarom denk ik om een 4 laag aan te brengen alleen ben ik bang dat dit te veel is en daarom het leer juist beschadigd ( ik heb eens gehoord dat teveel conditioner juist niet goed voor het leer is ) graag hoor ik eens jullie ervaringen of know how alvast bedankt
 
Heb je een goede reden om meer lagen aan te willen brengen? Na een laag of twee zou ik denken dat eventueel achterstallig onderhoud wel gecompenseerd is en dat het leer goed gevoed is. Daarna zou ik persoonlijk gewoon het interval wat de fabrikant aanraadt aanhouden.
 
Niet helemaal 25 jaar, slechts 20 jaar:
Voor behandeling:
IMG_0040.jpg


Na behandeling met gliptone:
IMG_0128.jpg


Voor uitgebreid verslag zie show off volvo 960 estate unizwart. ;)