Geachte Carcleaners,
Ik heb de volgende spullen gekocht:
Ik wil eerst even focussen op het stuurwiel.
Het stuur ziet er nu zo uit. Op de foto valt het wel mee, maar in het echt glanst het stuur veel meer. Op de tweede foto zie je ook duidelijk dat er al micro scheurtjes ontstaan in het leer.

Zijn dit een beetje logische stappen, of kan ik het beter op een andere manier doen?
Bedankt allemaal
Ps. Ik heb tientallen MF doeken, dus stel dat ik die ergens voor moet gebruiken hoor ik dat graag.
Ik heb de volgende spullen gekocht:
Ik wil eerst even focussen op het stuurwiel.
Het stuur ziet er nu zo uit. Op de foto valt het wel mee, maar in het echt glanst het stuur veel meer. Op de tweede foto zie je ook duidelijk dat er al micro scheurtjes ontstaan in het leer.

- Nu was ik van plan om allereerst het stuur wat vochtig te maken met een natte mf doek om deze vervolgens te reinigen met intensive cleaner. Dit doe ik met een pad en de paardenborstel. (Ik moet nog even uitzoeken wat de zachte en harde borstel is)
- Vervolgens ga ik heel lichtjes met de leather fast cleaner en de melamine sponsjes het stuur schuren/schoonmaken.
- Daarna ga ik met de leather conditioner het stuurwiel verzorgen. Dit doe ik met een pad.
- Tot slot kan ik wellicht nog de gentle cleaner gebruiken. Dit zal dan ook met een pad zijn.
Zijn dit een beetje logische stappen, of kan ik het beter op een andere manier doen?
Bedankt allemaal
Ps. Ik heb tientallen MF doeken, dus stel dat ik die ergens voor moet gebruiken hoor ik dat graag.