• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lederen wang bestuurderszetel

lolwash

Detailing addict
5 feb 2015
75
55
Goedeavond,

Ik heb in mijn auto zwart lederen zetels.
Nu bij het instappen zie ik aan de bestuurders zetel dat de 'wang' van de zetel door het vele in en uitstappen wat verrimpeld zoals hieronder te zien:
Instapkant:(:
conv_3061.webp

Niet instapkant:-D:
conv_3062.webp

Is er iets aan de rimpels te doen? En hoe kan ik deze wang terug strak en rimpelvrij krijgen;-)?
Ik voed nu mijn zetels af en toe met gliptone liquid leather protection conditioner maar heb niet echt de indruk dat het dit verrimpelen tegen gaat. Of misschien een andere manier van werken aanhouden?

Hopend op jullie tips en raad alvast bedankt!

De gliptone zal het rimpelen idd niet verminderen. Er staan filmpjes op youtube waarin de rimpels met een fohn en wrijven met de hand glad gestreken worden, maar ik heb daar mijn twijfels over. Je zou het kunnen proberen.

Ik ga zelf binnenkort aan de slag met leder-krimp (even googlen..) schijnt goed te werken en ook dit werkt dmv verwarmen.