• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Levensduur Brinkmann Lampjes

Centoquarantasette

Detailing addict
6 jul 2008
900
65
De Ronde Venen
Weet iemand hoe lang de lampjes van een Brinkmann lamp mee horen te gaan?

bij mij is er ééntje met een scherpe tik gesprongen tijdens het branden (er liggenook scherfjes in de reflector

Ik kan ook geen reservelampjes meer vinden in de shop...
 
Die moeten toch lang meegaan normaal. Als ik me niet vergis zij Tim tegen me dat het vrij zeldzaam was dat ze sprongen.
Ik zie ze ook niet meer staan in de shop trouwens.

Maar volgens mij kan je ze wel in de winkel vinden..
 
Ik heb de mijne nu al anderhalf jaar, wordt heel veel gebruikt, nog steeds werkend. Neem even contact op met Tim zou ik zeggen.
 
Ik heb er 2, 1 heeft nu een defecte accu, heb helaas nog geen vervanging kunnen vinden :weetniet
 
Een defect lampje is héél wat anders dan een defecte accu. Dat lampje kan zo vervangen worden, zoals ik al zei, neem even contact op met Tim en alles komt in orde.
En ja ik kan klussen, bedankt voor de link! :)^ Daar kan ik wat mee!
 
Heb nu net een accupack besteld bij conrad, 6V 2300mAh, hopelijk volgende week binnen en dan even knutselen en doet hij het weer, dan heb ik weer een reserve Brinkmann! :)^
 
Tim zei:
Jan krijgt van ons een nieuw lampje. Kan altijd gebeuren, iemand moet de eerste zijn. ;)

Ik stond er ook van te kijken. Zo heel vaak gebruik ik hem nou ook weer niet. vervoer hem altijd in de box of tas.

Nog voor de geintereseerden.. Het is nog flink hard gegaan ook want op de lens van de lamp zit zelfs een klein smelt/schroeiplekje.
 
Even een update van mijn knutselprojectje, het vervangen van een defecte accu:

Geslaagd! :party:

Voor de knutselaars onder ons die de defecte accu in de toekomst willen vervangen, is hier het onderdeel wat ik gebruikt heb van conrad.nl:

206656 NiMH AA 6V Side 2300mAh LF 14,99 euro

Even deze accupack solderen aan de kabeltjes, klaar!