• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lexus IS250 polijsten

Netjes gedaan hoor!
Maar ingeruild op dezelfde en dan zilver... mm wat ga je er dan netto op vooruit vraag ik me af :)_[]

Hoop ook dat hij zijn waardering heeft laten blijken aan je en die nieuwe zal ook wel gedaan moeten worden!

Mooi, mooi, mooi...

Juist wat de mededetailers zeggen, die ene foto van de voorkant kan ze in een Dealerboekje van Lexus...

Nogmaals dank voor de leuke reacties, zullen nog vaker show offs volgen ,^^

@BlackPassat: hahaha ja dat heeft zeker geholpen, op het moment dat de verkoper het kenteken nog niet had gezien en dus de leeftijd nog niet wist stelde hij ook de vraag waarom iemand een spik splinter nieuwe auto wilde inruilen :lol maar dank is getoond ,^^

@Serge: yes ken ik zeker, chauffeur bij ons. Bekende?

@Denders: tjah ik had het ook bij deze gehouden, de nieuwe heeft een optie of twee meer geloof ik dus dat is een plus maar verder is het alleen de kleur. Maar waardering was er zeker, alleen de blik al op zn gezicht deed het em voor mij al ;-)

@Gio: ja i know, auto is pas voor een deel herspoten doordat ie bekrast is, alles netjes hersteld alleen er heeft iemand aan (gepoetst) die er niet veel kaas van heeft gegeten volgens mij. Wordt dus een hele klus. Dit weekend wil ik beginnen.

@Stephan: ja is idd wel een mooie foto he, is ook hobby nummer 2 fotograferen :-b

Ja dat is een kennis van ons.
Eigenlijk meer van mijn schoonouders.
Doe hem maar de groeten van Serge en Saskia Dudok