• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lichte swirls na eerste wasbeurten

Chrisje, jazeker. Ik spray met de S&W 1:1 verdund per paneel in en droog dan af. Dus eerst dakje sprayen paar keer en dan afdrogen, volgende paneel etc. Je zou het ook puur kunnen gebruiken want het water op de lak verdund S&W ook al.

Lijkt me best een gedoe. Ik dacht netjes wassen en dan gewoon droogmaken met mn Monello droogdoek. Of is dat not done?

Lees iets over water zacht maken, nu hebben wij al zacht water. Scheelt dat nog?

Dat is prima om te doen. Maar het is all about the Details. Dus de extra tijd die je erin steekt om even te sprayen zal je (waarschijnlijk) minder swirls geven. Swirls komen uiteindelijk toch, ook met zacht water, het is de vraag hoe precies je bent om swirls zoveel mogelijk tegen te gaan.

@Zluytr laat even weten wat de spuiter gaat zeggen, ben er wel benieuwd naar. Keramiek / Diamant clearcoat is vrij duur, maar als ze je raar aankijken, andere spuiter zoeken!

Ja! Vergeten te melden ;)

Hij was er zeker bekend mee... Heb alleen een beetje bij moeten betalen! Maar dat was het zeker waard voor me.

• Leuk
Reacties: ivo's