• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Liefhebber stelt zich voor...!!

Waarom is dit in (CENSUUR) tegen de regels ben gewoon op zoek naar een detailer met polijstervaring. Ik heb dat niet.
Ik ben inderdaad een detailer maar geen full detailer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat het niet mag omdat die detailers dan concurreren met de mannen, en dame, van Carclean/Diventa Bella, en aangezien dit toch het carcleanforum is, begrijp ik dat wel.

Maar als je iemand zoekt die je kan helpen bij het polijsten dan is dat volgens mij geen enkel probleem.
 
Als je hulp van een ervaren detailer zou vragen om je wat uit te leggen en op weg te helpen, zou dat geen enkel probleem zijn.

Dat is echter niet de vraag die je stelde.
 
Ook hier welkom Beşir. Wat jij moet is het volgende. Je start je auto een keer in het weekend, je rijdt richting zeist. Belt bij mij aan met de vraag of ik jou kan helpen met het wegwijs maken in de detailing wereld.
Ik zeg daar vervolgens ja op, want ik ben nou eenmaal een aardig persoon. Vervolgens kijken we samen naar de webshop om een mooie kit samen te stellen voor jou en ga jij de kassa van Tim spekken, want hij rijd nu dikke audi:laughing: