Hoi allemaal,
Even netjes voorstellen. Ik ben Ben , 32 jaar , werkzaam in de ICT. Druk gezinsleven en een liefhebber van schone en mooie auto's.
Kan uren het forum lezen of informatie over de producten
Zelf rijden we een Opel Astra J sportstourer , hele fijne auto en precies zoals wij hem zouden willen.
Ik heb zelf geen tijd om te polijsten , dat laat ik doen. Wel een enorme liefhebber van wassen en onderhoud.
De auto is recent 3 staps gepolijst en in een 6 maanden coating gezet.
Heb de volgende materialen in huis .
2 emmers met grid
Wash mit van Q²M Smoothie Wash Mitt
Mequire washandschoen voor de onderkant / velgen
Q²M Silk Dryer XL
nanolex Pure Shampoo
nanolex final finish
Wheel Cleaner & Iron Remover
Mequire tyre gell
Bovenstaande producten bevallen mij prima en geven een prachtig resultaat.
Heb alleen wat hulp nodig met de final finish, hoe brengen jullie die aan? Ik heb na het afnemen van de finisch toch wel last van wat kalk streepjes.. spuit ik teveel op de auto?
ik spuit het nu op de doek.. en afnemen met een andere doek, dat gaat een stuk beter en geeft echt wel een super resultaat.
Doe ik iets verkeerd met het erop spuiten? Teveel?
Gr. Ben
Even netjes voorstellen. Ik ben Ben , 32 jaar , werkzaam in de ICT. Druk gezinsleven en een liefhebber van schone en mooie auto's.
Kan uren het forum lezen of informatie over de producten
Zelf rijden we een Opel Astra J sportstourer , hele fijne auto en precies zoals wij hem zouden willen.
Ik heb zelf geen tijd om te polijsten , dat laat ik doen. Wel een enorme liefhebber van wassen en onderhoud.
De auto is recent 3 staps gepolijst en in een 6 maanden coating gezet.
Heb de volgende materialen in huis .
2 emmers met grid
Wash mit van Q²M Smoothie Wash Mitt
Mequire washandschoen voor de onderkant / velgen
Q²M Silk Dryer XL
nanolex Pure Shampoo
nanolex final finish
Wheel Cleaner & Iron Remover
Mequire tyre gell
Bovenstaande producten bevallen mij prima en geven een prachtig resultaat.
Heb alleen wat hulp nodig met de final finish, hoe brengen jullie die aan? Ik heb na het afnemen van de finisch toch wel last van wat kalk streepjes.. spuit ik teveel op de auto?
ik spuit het nu op de doek.. en afnemen met een andere doek, dat gaat een stuk beter en geeft echt wel een super resultaat.
Doe ik iets verkeerd met het erop spuiten? Teveel?
Gr. Ben