• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

lime prime/dap900

spik3y

Detailing chief
24 jul 2012
41
75
vlaardingen
Beste forumleden,

Een vraag op welke snelheid werken jullie lime prime in ???Ik heb hem nu met een zwarte pad op stand 3 gedaan(dap900) maar heb op een deur mega hologrammen danwel vette vlekken zitten.
Mijn vraag snelheid te laag niet lang genoeg ingewerkt?de rest van de auto ziet er perfect uit nergens last van.Behalve een deur.

Alvast bedankt.

Hologrammen zou ik persoonlijk trouwens met een lichte polijst te lijf gaan. Zoals bijvoorbeeld Monello Finale of SSR1.

De Lime Prime zou ik vooral gebruiken als glaze om extra diepte aan te brengen, niet om defecten te verwijderen/maskeren.

Waren de hologrammen al aanwezig voor de Lime Prime? Hologrammen maak je namelijk niet met een DAP900.

Als je vette vlekken hebt dan heb je sowieso veels te veel gebruiken en niet goed verdeelt.
Stand 3 kan prima met Lime Prime als je het als polijstmiddel gebruikt maar als je het gebruik als pre-wax/glaze dan stand 1-2.
Zéér weinig gebruiken, drupje of 3 is meer dan genoeg. Zeker na een paneel of is de pad verzadigt en heb je aan een drupje genoeg.

Aangezien je in Schiedam woont is een ritje naar Carclean.com snel gemaakt mocht je problemen blijven houden.