• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

loew cornell fine line painting pen

@RedCat @JP030 @AndyVR
Ik ben heel voorzichtig, en doe het stap voor stap. En omdat ik me bewust ben van het risico, deel ik hier graag hoe ik verder wil om jullie ervaring te gebruiken in de volgende stap.
Over ontvetten en schuren: Het gaat hier alleen om kleine verfbultjes waarmee de steenslagplekjes zijn gevuld. Voordat ik die plat maak met natschuren maak ik in een grotere kring het oppervlak schoon met reinigingsalcohol. k kom met schuren niet buiten het schoongemaakte vlak In plaats van wetsanden met een klein stukje schuurpapier onder een potlood kan ik ook een glasvezelpen gebruiken. Goed idee @RedCat om die dan ook in een vloeistof (water, neem ik aan?) te dopen.
Daarna ga ik met de motorkap als geheel verder. Eerst kleiën en daarna van grof naar fijn polijsten, vervolgens in de wax zetten.
 
@Quantoxx Ik denk dat je het andersom bedoelt,: ik denk het goed te doen zoals hierboven omschreven om 18:31 uur. Ik voeg eraan toe dat ik eerst met een ontvetter en een reinigingsmiddel schoonmaak en daarna met reinigingsalcohol, voordat ik ga wetsanden