Tim zei:Ik snap er geen klap van dat ze loskomen... Er komen een aantal nieuwe vanuit de fabriek. Ik heb inmiddels wel begrepen dat de plates door hen ook elders ingekocht zijn.
Leonneke zei:Ik heb dit probleem inmiddels ook ervaren. Volgens mij ontstaat het probleem als volgt:
Zachte pad. Black Hole of soortgelijk product. Pad raakt verzadigd. Product dringt door de pad heen ( dus tot aan de backing-plate).
Oplosmiddelen in product komen op de backingplate. In combinatie met de wrijving ontstaat warmte. Hier kan het oplosmiddel beter zijn werk doen. Zo ontstaat een reactie met de lijm ..............
Iets in die geest is het volgens mij. Bij mij kwam de velcro letterlijk los van de plate terwijl ik met "dunne" producten en zachte pads aan het werk was. NIET toen ik de pad lostrok .................
Zijn er mensen die deze ervaring eveneens hebben gehad ??????????????
Leonneke
YVE5 zei:kan kloppen, bij mij is ze toen ook losgekomen nadat ik de black hole op zwart gebruikt had...
YVE5 zei:kan kloppen, bij mij is ze toen ook losgekomen nadat ik de black hole op zwart gebruikt had...