• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Losse (rammelende) spullen

MCW

Detailing addict
14 jun 2018
71
60
Wellicht niet helemaal in het detail onderwerp, maar in mijn ogen wel een belangrijk detail!

Ik heb een helel aan rammeltjes, piepjes en kraakjes in de auto. Maar ik ontkom er niet om toch een paar losse spullen mee nemen. Neem bijvoorbeeld een klein flesje bug squash in het dashboardkastje. Hoe vervoeren/plaatsen jullie zoiets trillingsvrij? Schuimrubber inlays, doekjes er omheen, etc?
 
MF-doek om je flesje detailer/bugsquash heen en in je deur/handschoenenkastje/kofferbak/whatever. :p

Ik prop het gewoon in de netjes achterop de voorstoelen, haha! :D
 
Een tas die rammelt? En als dat al zou kunnen: Monello il Mini wordt geleverd met een schouderband en velcro op de zijkant zodat deze in de kofferbak gemakkelijk tegen de zijkant op zijn plaats blijft zitten.
Die Benz heeft een mooie stoffen afwerking aan de zijkant van de kofferbak, dus...
 
  • Leuk
Reactions: Altos
In de koffer heb ik een klein Monello flesje met Spray and Wipe en daarrond een piccolo nero. Zit vast aan de zijkant in een netje en rammelt niet.
 
Er zitten vast wel een paar ogen in de kofferbak,..


Gewoon zo eentje gebruiken!

Spanband%20met%20ratel%204t%209%20meter.jpg


Lijkt me dat 12m wel voldoende zal zijn toch?

Dat kleine Monello-tasje is inderdaad erg handig. (De mijne is inmiddels geconfisqueerd door de vrouw :p )


Nog eentje bestellen!
 
Het tasje zal niet rammelen, maar de inhoud ?
Maar jullie hebben me wel wat ideetjes gegeven !
 
Curver kratje (met deksel uiteraard) van de Blokker! Heb van alles bij me, laagje flessen, laagje doeken, nog een laagje flessen en wat andere spullen. Gewoon in de kofferbak, hoor het nooit. Van Spray & Wipe, Kudos Air Freshener tot klein flesje shampoo, Hydroglaze en Gyeon View en wat mitts en doeken, zodat ik dat hele kratje ook laat staan als we op vakantie gaan. Overal kun je wel twee emmers of pannen vinden, maar dan kun je de boel toch wat bijhouden als je langer onderweg bent.