• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Luxe speedboot

Wax Master

Detailing chief
16 mei 2008
467
103
53
vorige week dinsdag stond deze boot op het programma

de eigenaar ging dobderdag op vakantie en wou de boot in showroom shine hebben om lekker de blitz uit te hangen op het Gardameer 8) in Italie

plan van aanpak:

de boot met Safe-D Greaser in gespoten hier en daar met een kwast in gewerkt en alles afgespoten met een HD.

- daarna de boot gewassen met shampoo +
- de gehele boot gekleid met de rode klei
- de buiten kant rondom met de M80 en de W8006 Pad
- de binnenkant met de hand gecleand ivm het antie slip profiel!
- de gehele boot in de M21 2.0 gezet, deze ongv 2 uur laten curen
- al het croom en RVS met de All metal polish uit de Marine Line behandeld.
- de m21 uit gepoetst.
- 2e laag M21 ongv 45 min in laten werken
- motor behuizing behandeld met Plastix, man wat zat dat ding onder de krassen.
- daarna in de Jetseal gezet van Chemical Guys
- de m21 weer uitgepoetst
- de gehele boot in de M16 gezet

het is weer eens wat anders :grinning:

foto's Voor:confused:

Afbeelding030-1.jpg

Afbeelding018-1.jpg

Afbeelding031-2.jpg

Afbeelding032-1.jpg



Na8-()) 8d



Afbeelding038-2.jpg

Afbeelding037-1.jpg

Afbeelding036-3.jpg

Afbeelding035-1.jpg

Afbeelding034-1.jpg

Afbeelding033-1.jpg

Afbeelding021-2.jpg

Afbeelding020-2.jpg

Afbeelding019-2.jpg



bedankt voor het lezen;)
 
Dat is zeker weer wat anders ja! Die glimt ff zeg! Tast het (zoute) water de waxlaag niet aan? Er is ook een speciale boatwax van Meg's.
 
ha dennis, ja vette glans he8d ik weet dat meg de marine lijn heeft...maar voor dat ik deze geheel aanschaf was het ff kijken of de eigenaar tevreden was te krijgen, dus met wat ik aan spullen heb heb ik de klus geklaart. inmiddels hebben we alweer een neiuwe afspraak gemaakt:-b

ook de eigenaar van de jachthaven was zo onder de indruk dat ik afgelopen zondag ook al een boot van hem heb moeten doen:party: en liet hij me weten dat hij vaker van mijn dienst gebruik zal geaan maken...daarnaast veel belangstelling van mensen die hun boot hebben ligge daar. dus we gaan dan ook maar de gehele hele marine lijn van Meguiars aan schaffen:D
 
Gaat hij hem tijdens de tocht ook inpakken?
onderweg naar het gardameer wordt de voorkant toch een kerkhof van ongedierte. :(
 
Erg mooi gedaan :cool: Hier moet volgens mij veel tijd in gezeten hebben.

De marine lijn zal wel betere bescherming bieden tegen extreme omstandigheden denk ik?
 
Mooi spul hoor, en weer een prachtig resultaat...

Als ik dit eerder had geweten had je indertijd onze Luxe Motor (omgebouwde binnenvaarder) van 45 meter mogen poetsen.... :-b
 
thnx mannen,

inderdaad zal de marine lijn beter beschermen, immers deze is er speciaal voor.

ik ben om 7.30 begonnen met de eigenaar om de boot kalk vrij te maken, je zou het niet zeggen maar de boot is 4 jaar oud!, na hem ontkalkt te hebben, en ook ontvet te hebben. ben ik begonnen. om 21.00 was ik klaar, geen straf hoor want het was super mooi weer deze dag, en de mensen van de jachthaven waren super gastvrij.

en natuurlijk ging om de boot een dekzeil voor de trip naar italie, deze ook ff schoongemaakt en met all season dressing behandeld.

;)
 
Mooi resultaat en wat een werk zeg! Erg mooie boot trouwens ook, zeker met dit weer heerlijk om mee rond te cruisen!
 
Schitterend resultaat Goku !:)^
Volgens mij zijn dit soort onalledaagse detailingsessies wel aan jou besteed, toch?!
Ik kan me (volgens mij van het Meguiars-forum) nog een blinkende paardentrailer voor de geest halen....:cool:


Zoek, zoek, zoek....gevonden
 
thnx allemaal,

jah heb nu gedaan:
- paardetrailers
- grasmaai machine
- tractor pull machine
- aanrechtblad van RVS
- Boten
( staan allemaal op het meg forum:-" )
en natuurlijk auto's

wie weet wat het volgende project wordt:D