vorige week dinsdag stond deze boot op het programma
de eigenaar ging dobderdag op vakantie en wou de boot in showroom shine hebben om lekker de blitz uit te hangen op het Gardameer 8) in Italie
plan van aanpak:
de boot met Safe-D Greaser in gespoten hier en daar met een kwast in gewerkt en alles afgespoten met een HD.
- daarna de boot gewassen met shampoo +
- de gehele boot gekleid met de rode klei
- de buiten kant rondom met de M80 en de W8006 Pad
- de binnenkant met de hand gecleand ivm het antie slip profiel!
- de gehele boot in de M21 2.0 gezet, deze ongv 2 uur laten curen
- al het croom en RVS met de All metal polish uit de Marine Line behandeld.
- de m21 uit gepoetst.
- 2e laag M21 ongv 45 min in laten werken
- motor behuizing behandeld met Plastix, man wat zat dat ding onder de krassen.
- daarna in de Jetseal gezet van Chemical Guys
- de m21 weer uitgepoetst
- de gehele boot in de M16 gezet
het is weer eens wat anders
foto's Voor
Na8-()) 8d
bedankt voor het lezen
de eigenaar ging dobderdag op vakantie en wou de boot in showroom shine hebben om lekker de blitz uit te hangen op het Gardameer 8) in Italie
plan van aanpak:
de boot met Safe-D Greaser in gespoten hier en daar met een kwast in gewerkt en alles afgespoten met een HD.
- daarna de boot gewassen met shampoo +
- de gehele boot gekleid met de rode klei
- de buiten kant rondom met de M80 en de W8006 Pad
- de binnenkant met de hand gecleand ivm het antie slip profiel!
- de gehele boot in de M21 2.0 gezet, deze ongv 2 uur laten curen
- al het croom en RVS met de All metal polish uit de Marine Line behandeld.
- de m21 uit gepoetst.
- 2e laag M21 ongv 45 min in laten werken
- motor behuizing behandeld met Plastix, man wat zat dat ding onder de krassen.
- daarna in de Jetseal gezet van Chemical Guys
- de m21 weer uitgepoetst
- de gehele boot in de M16 gezet
het is weer eens wat anders
foto's Voor
Na8-()) 8d
bedankt voor het lezen