• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

m`n fun weekend kar!

jvacker zei:
zal nog wel wat restauratie pics erop zetten binnenkort!
En wat betreft het openen van slagbomen of parkeergarage`s;dat zal niet lukken! dan moet je toch echt met z`n tweeen zijn,overhangen gaat niet omdat ie zo breed is en je zit nogal laag tov het kaartje en je middenconsole.
Wat betreft het `terug`bouwen naar single turbo;dat is een serieuze upgrading,hier worden de meeste pk`s gehaald omdat er een grote turbo komt die gelijk alle power uitblaast en je kunt hem zo groot maken als je portemonnee reikt,meestal icm andere nokkenassen,grotere intercooler,andere computer(alleen al 1800 eurotjes! )enz enz.Je kunt het met een supra zo gek maken als je wilt.
Kijk hier ff is zo`n 1200 pk single turbo,bizar gaaf!!!!! supra from hell
Ze rijden achter de supra.............

niet helemaal waar..

1200pk is een unicum, word bijna nooit gehaald, en daar zit wel meer in als 10 000 euro mods

de standaard twinturbo rijdt leuk, en levert genoeg power..
standaard alleen niet, omdat het geen echte twin turbo is (2e turbo draait niet altijd mee, maar komt later in)
als je al die solenoid rommel van de std twinturbo afhaalt, heb je een leuke setup

grote single turbo, iets in de trand van een greddy t88-34d doet op een supra met verdere mods en andere ecu een pk of 750 niet heel veel meer..

wel zijn die blokken HEEEEEEL sterk, en kunnen op standaard draaiwerk, een 700 pk gerust aan.. een unicum dus!
 
Dat zeg ik toch,(grote) single turbo met ongelimiteerd budget....dan ga je echt over de 1000 pk.Ik heb toch niet gezegd dat het niet meer dan 10.000 euro mag kosten?......
Andere big bore zuigers en honen,andere ecu,zwaardere koppeling ,grotere injectoren,grotere intercooler enz enz € € € €!
Neem maar van mij aan dat t kan.
 
Echt hele mooie wagen. Super! :)^

Alleen dat stuur... doet pijn aan m'n ogen. Maargoed dat is mijn mening ik hou niet zo van chromen sturen.
 
Bij de bovenste serie foto`s zie je dat ik er een donker momo stuur in heb gezet:ja
het chromen stuutje zat er in het begin in,zat erin toen ik hem kocht en moest ff een paar weken wachten op m`n momo.
 
jvacker zei:
Bij de bovenste serie foto`s zie je dat ik er een donker momo stuur in heb gezet:ja
het chromen stuutje zat er in het begin in,zat erin toen ik hem kocht en moest ff een paar weken wachten op m`n momo.

Dat MOMO stuur ziet er inderdaad 100.000 keer beter uit. :)^
 
Erg fraai....complimenten!
Zo'n momo maakt het ff af.