jvacker zei:zal nog wel wat restauratie pics erop zetten binnenkort!
En wat betreft het openen van slagbomen of parkeergarage`s;dat zal niet lukken! dan moet je toch echt met z`n tweeen zijn,overhangen gaat niet omdat ie zo breed is en je zit nogal laag tov het kaartje en je middenconsole.
Wat betreft het `terug`bouwen naar single turbo;dat is een serieuze upgrading,hier worden de meeste pk`s gehaald omdat er een grote turbo komt die gelijk alle power uitblaast en je kunt hem zo groot maken als je portemonnee reikt,meestal icm andere nokkenassen,grotere intercooler,andere computer(alleen al 1800 eurotjes! )enz enz.Je kunt het met een supra zo gek maken als je wilt.
Kijk hier ff is zo`n 1200 pk single turbo,bizar gaaf!!!!! supra from hell
Ze rijden achter de supra.............
niet helemaal waar..
1200pk is een unicum, word bijna nooit gehaald, en daar zit wel meer in als 10 000 euro mods
de standaard twinturbo rijdt leuk, en levert genoeg power..
standaard alleen niet, omdat het geen echte twin turbo is (2e turbo draait niet altijd mee, maar komt later in)
als je al die solenoid rommel van de std twinturbo afhaalt, heb je een leuke setup
grote single turbo, iets in de trand van een greddy t88-34d doet op een supra met verdere mods en andere ecu een pk of 750 niet heel veel meer..
wel zijn die blokken HEEEEEEL sterk, en kunnen op standaard draaiwerk, een 700 pk gerust aan.. een unicum dus!