• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

M62 shampoo, opeens andere kleur en dikte?

HLE-99

Detailing addict
13 jul 2009
528
65
Ik heb vandaag een nieuwe verpakking M62 shampoo in gebruik genomen, nu heb ik het idee dat deze anders is dan de vorige, de kleur en geur en dikte is wat veranderd. Is dit bekend? Het lijkt allemaal wat chemischer geworden, er zit trouwens ook een andere kleur dop op. Wie weet meer!
 
Heb je die nieuw gekocht dan?

En het valt mij ook wel eens op dat producten uit de Mirror Glaze lijn van Meguiars, de ene keer een beige dop hebben en de andere keer juist weer een zwarte dop

Waar dat voor is, weet ik ook niet. Misschien is het iets met oude of nieuwe productie?
 
Een grote leverancier(merk) van producten is niet van 1 fabriek afhankelijk en heeft meerdere producenten. De grondstof prijzen verschillen ook met de week. De ene keer nemen ze het bij no 1 af en de keer erop bij no 2. Het zou toch een strop zijn als een fabriek afbrand en je klanten niet meer kunt leveren. Als je 10 dollar cent per flesje goedkoper kunt inkopen bij een andere fabriek , tja tel dat maar eens uit op alle Meguair's M63 shampoo die wereldwijd verkocht worden. Dan maar een iets ander samenstelling of een andere kleur dopje.
 
Ik zeg ook niet dat er iets mis is, het viel me gewoon op en hoop maar dat de kwaliteit niet achteruit is gegaan. Tot nu toe ben ik erg tevreden over deze shampoo, ik ga het in de gaten houden. En dat andere kleur dopje daar stoor ik me totaal niet aan hoor, maar misschien was het een indicatie.

@ Quincy: Ja die heb ik niew gekocht. Heb je een suggestie voor een fijnere, voor mij is heel belangrijk dat het zo min mogelijk de wax laag aantast, doordat ik regelmatig was blijft het vuil niet erg hechten dus hoeft het niet de meest reinigende werking te hebben.
 
@Hans, ik ben zelf erg gecharmeerd van de Dodo Juice Born to be Mild shampoo :heart_eyes:

Ook de Chemical Guys Maxi Suds vind ik wel fijn, maar de DJ prefereer ik boven alles!
 
Na een paar keer gebruik moet de conclusie toch echt zijn dat deze M62 duidelijk minder is dan de vorige. Intussen ook de BtbM gebruikt en deze is fijner dan de huidige M62.