• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

maarten904 met seat ibiza curpa stelt zich voor

maarten904

Detailing trainee
1 feb 2012
4
47
goedenavond mede forum gebruikers,

ik ben maarten, 23 jaar , werk bij defensie, woon in krimpen a/d ijssel.
rij een zwarte seat ibiza 6k2 cupra die al aardig verbouwd is, motorisch en uiterlijk.
verder ben ik via Carclean.com na een aantal bestellingen hier op het forum terecht gekomen om nog meer te leren.
heb al enige ervaring met met detailen met een poetsmachine daarvoor met de hand me auto's gedaan maar na 1x met een poetsmachine gewerkt te hebben ben ik meteen verkocht.$$) verder heb ik vandaag me dap 500 starterskit binnen gekregen dus binnenkort zal die zijn eerste omwentelingen gaan maken.:cool:
verder zal ik niet veel gaan posten maar een hoop lezen om er nog beter van te worden.
als er nog vragen zijn hor ik het wel.

hier mijn ride:
2luqvkg.jpg

me
snap dat jullie graag foto's zien van dichterbij maar die kon ik niet vinden , dit is hoe hij er uit zag na een detail beurt . met wat mequiars producten nu in het bezit van poorboys, kenotek, monello, mothers, mequiars.
 
Leuke ibi!!

Ben benieuwd nr het aantal pk/nm :) Volgens mij heb je al een grotere intercooler? Of wat is het rode (Samco darm?) dat ik aan de voorbumper zie? :)
 
[mod]graag niet het direct voorgaande bericht quoten[/mod]
haha kijk een kenner:)^ auto zit nu op ongeveer 225 pk en nm durf ik niet te noemen. en is inderdaad een grotere intercooler ja.
 
[mod]graag niet het direct voorgaande bericht quoten[/mod]

Netjes :)^ Ik heb zelf op mijn grande punto een grotere Forge Intercooler zitten :)