• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

machinaal interieur borstel

omer

Detailing rookie
30 mrt 2009
57
0
Beste forum leden,
Ik wil graag weten of er een borstel bestaat die je in een boormachine kan plaatsen om bv: matten van je auto te borstelen.
Ik heb laatst een auto gehad die behoorlijk vol zit met fijne zand korrels.heb me bijna kapot geborsteld om alles eruit krijgen.
Ik zal heel fijn vinden om een apparaat te vinden om dat soort bewerkingen makkelijker te kunnen doen.
Als jullie zoiets weten wil ik graag van jullie horen.
De groeten
omer
 
Chemical guys heeft ze onder andere :
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

anders kun je carclean even een mailtje sturen oid, om te vragen of er zoiets dergelijks leverbaar is. :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pas op waar je de borstel op zet.
Tapijt met bijeengedraaide haren (tuffed) ziet er niet uit na gebruik van zo'n borstel
TeeDeeie heeft dat ook gehad bij zijn VW bus

Hans
 
ik denk dat je met machinaal borstelen zeker heel erg moet oppassen.

je hebt de borstels inderdaad in verschillende hardheden maar deze zijn significant verschillend.

bedankt voor je waarschuwing Redcat.

@omer mag ik vragen waarom je graag een machinale borstel wilt?
met het handje heb je toch veel meer "gevoel"
ik heb goede ervaringen met de mothers carpet borstel en de Carclean.com paardenhaarborstel.

zo kan het dus ook, maar met het handje gaat ook prima :)
 
Hallo bartezzz,
ik wil m graag een keer uitproberen of dat goed werkt.je kan ook zeggen uitnieuwsgierigheid.
als het goed bevalt wil ik m voortaan altijd gebruiken.
wat ik belangrijk vind is dat de bekleiding van de auto heel schoon moet zijn (niet alleen de matten.)ik doe dat nog steeds met de hand .de bedoeling is dat ik machinaal borstelen meer vuil los kan krijgen en daarna alles opzuigen met een extractor.
de groeten
omer