• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Make over van roze naar rood, Opel Astra Sport

Juffer1 zei:
Denk eerder een 97/98.
Aangezien de bumpers in kleur zijn en hier bijvoorbeeld ook de faceliftspiegels spiegels opzitten denk ik dat dit een Astra F2 is.

Een 94-97 is een F1 model

arjan,

het kan weldegelijk 'n 95/96 model zijn... de auto waar emile het over heeft ken jij ook.. dat is mijn astra F ;) en die is uit januari 95, 'n F2.....

Wel mannen...dit ziet er weer prachtig uit:cool
Echt een plezier om zo een wagen onder handen te nemen.
Hier krijg je wel een zeeer goed gevoel bij denk ik....

Mooi resultaat hoor, rood is ZO'N dankbare kleur :-)^

Maar toch nog 1 tip, finale voornamelijk op lichtgroen of zwart gebruiken. Je eindigd nu met een cuttingpad en niet met een finishingpad.
Sjors-V6 zei:
De hele auto (op de bumpers na) met deze combo gedaan, waarna 1 hit met Mezzo op wit en 1 hit finale op wit, vervolgens black hole, en 2x afgetopt met de 915 van collinite, dit gaf na wat proberen een super resultaat !!

Mooi resultaat! Enige nadeel van rood is dat je over 8 weken weer aan de gang kan.... achja zo blijf je wel lekker bezig :cool

Mooi werk. Ik heb zelf precies zo een kleur astra gehad (MY 1993) die na 6 jaar inderdaad ook zo roze was als het COC.

Helaas had ik het detailen toen nog (lang) niet ontdekt.

Zo´n brug is wel prettig zeker bij het poetsen van de onderkant van de deuren..

WAUW!8-())

dit moet toch wel voorn goeie voldoening hebben gegeven kan ik me zo voorstellen:cool :cool

echt super om het rood weer helemaal tot leven te zien komen!