• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mark stelt zich voor

Mark-i500

Detailing rookie
21 mrt 2009
1
0
Hallo,

Na geruime tijd rond te kijken op dit forum is het tijd om mijzelf eens voor te stellen.
Ik ben Mark 34 jaar en kom uit Sint Michielsgestel (klein dorpje bij Den Bosch). Ben in het bezit van 3 auto's, 2 voor de hobby en 1 voor prive.

1e Opel Vectra B2 i500 2.5 v6 van 2002
2e Opel Olympia Rekord p2 1.7 van 1963

en voor prive een Mercedes V-klasse V220 cdi van 2001

De producten die ik tot nu toe het meest gebruikt heb zijn van Meguiars, maar ik heb hier gezien dat er veel meer andere of betere producten zijn. Heb al een paar producten van Poorboys gekocht. Maandje geleden de Dap500 besteld en moet zeggen een geweldig apparaat, ook voor mensen die nog nooit machinaal een auto hebben gepoetst. Heb de Vectra enkele weken geleden met de machine gepoetst voor de eerste keer, met de pads van Lake Country.

Dit was het wel zo'n beetje over mij en de auto's en hoop hier nog een hoop te leren.

Hier ff paar foto's van de auto's voor degene die dat leuk vinden:

Opel Vectra i500

IMG_0155.webp

IMG_0156.webp

IMG_0154.webp

IMG_0159.webp

Olympia Rekord p2

IMG_0460.webp

IMG_0463-1.webp

IMG_0465.webp

IMG_0467.webp

IMG_0468.webp

IMG_0469.webp

IMG_0470.webp

IMG_0473.webp

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.

Gr.

Mark

heey welkom hier en mooie wagens zeg
die I500 zeker die rijd mijn oom ook een precies zelfde ook helemaal origineel nog
deze heb ik ook al een paar jaar in oss gezien :cool

Hey, een vectrateamlid! Welkom! Blijft een mooie bak zo'n Vectra i500 :love Ook de oldtimer mag er zeker zijn! :-)^

Welkom! Mooi wagenpark! De i500 is al redelijk zeldzaam, de Rekord helemaal. Wat een plaatje! Ik ben nou eenmaal liefhebber van oude auto's.

Hoi en welkom hier;

Wat en prachtige bak die oldtimer Opel.
Da's uit de tijd dat Opel nog mooie en goeie auto's maakte.

Of zeg ik nou iets verkeerds ? :lol

Veel plezier met de betere producten en nogmaals welkom.

Leonneke zei:
Wat en prachtige bak die oldtimer Opel. Da's uit de tijd dat Opel nog mooie en goeie auto's maakte. Of zeg ik nou iets verkeerds ?:lolquote]

Dank je Leonneke, mijn auto is nog niet eens een jaar oud ...... :|~* ;)

Leonneke zei:
Hoi en welkom hier;

Wat en prachtige bak die oldtimer Opel.
Da's uit de tijd dat Opel nog mooie en goeie auto's maakte.

Of zeg ik nou iets verkeerds ? :lol

Veel plezier met de betere producten en nogmaals welkom.
:klap

Mark, mooi dat jij je nu ook hebt voorgesteld !

Had ik al eens tegen je gezegd dat dit veruit de allermooiste I500 is die ik ken ? :love
Wat een prachtige machine zeg - schitterend !

Je Olympia mag er trouwens ook zijn hoor :-)^

Zien je snel weer !

Gr. Arjan

Welkom Mark
Super dat je je nu ook eindelijk hebt voorgestelf:jippie

Ik heb beide auto's in t echt mogen bewonderen en ik vind de Olympia echt helemaal super:-d
En je weet hoe ik over de i500 denk:lol
Elke keer als ik hem zie wordt hij mooier;-p maar zo enthousiast als Arjan is ben ik voorlopig nog niet o:-) (dan denkt hij nog dat wij er ook 1 op de oprit kunnen krijgen;) )

Hoop je snel weer een keer te spreken op n meeting8d

Groetjes Wilma