• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MartijnIbi ook aan het forummen

MartijnIbi

Detailing rookie
24 mei 2008
167
0
Helemaal top dit! Kom je terug van vakantie, staat er gewoon een nieuw carclean forum klaar voor de aanval :)

Ik ben dus Martijn en rijd een Seat Ibiza Cupra uit 2001. Sinds een tijdje ben ik veel bezig met het hele "detailing" feest en probeer zoveel mogelijk kennis en kunde op te doen via de diverse fora.

Met regelmaat kom ik in de JaTim snoepwinkel om het een en ander te halen en te ruiken (nattys kauwgumballen rocks!) en heb nog genoeg op het verlanglijstje staan.

Hier even een paar kiekjes van de Ibiza.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welkom!

Ook ik vind dit een schitterende kleur, helemaal de moeite waard om flink aan het detailen te blijven!

Las ik nou in een ander topic dat je auto motorisch niet helemaal standaard is? Ben wel nieuwsgierig geworden, Wat is er aan gemodificeerd?
 
Moest na het zien van je foto's toch even reageren!!! 8-())

Geweldig! Complimenten en super kleur!
 
Thanks allemaal voor de complimenten over de foto's :) Toch altijd leuk als het resultaat van al het werk opgemerkt wordt :)
 
Nog een fototje van de auto bij een soort verlaten nachtclub in Oostenrijk

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

en op verzoek ook leverbaar in "Foamy White" :D

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
en op verzoek ook leverbaar in "Foamy White" :D

Ook de echte foamert kan niet zonder de Gam.. ehhh Karcher