• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Martine Stelt zich voor

Martine

Detailing rookie
2 dec 2009
41
0
Goedemiddag! Ik stel me ook even voor..

Ik ben dus Martine en tegenwoordig heb ik (schrik niet) een aantal rouwauto's 8-o en overbreng-transportauto's onder mijn vleugeltjes o:) . Ik ben een groentje maar heb al enkele maanden inspiratie opgedaan op jullie forum!

Wat leer ik toch weer enorm veel van de mannen :D
 
Welkom! Ik heb even een nieuw topic voor je aangemaakt. Je stond in het smoelenboek zonder smoel ;)
 
Hoe je het ook wend of keert, je laatste auto is altijd een stationwagen.
En ook die auto's moeten er goed uitzien.
Maar daarom niet minder welkom :D

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Martine,

Hier op de site zal je nog veel meer informatie ophalen... De kennis is bijna eindelooos. :party:
 
Wauw dat T-shirt is gaaf :)^
Ik heb inderdaad gemerkt dat er hier veel te leren valt en ben al begonnen met één en ander aan te schaffen. De baas is al blij met de behaalde resultaten and I'm just gettin' started...;)
Hoop nog veel van jullie te mogen gaan leren!
 
Welkom hier, en je bestelling zullen wel voornamelijk uit PB Black-hole bestaan ;)
 
Welkom Martine,
ik heb ook de eer gehad zulke wagens te mogen onderhouden. Deze wagens krasvrij houden is niet zo eenvoudig. Ze moeten bijvoorbeeld bijna elke dag gewassen worden. De scherpe mesjes waarmee de bloemen op de rouwkransen zijn bevestigd kunnen ook voor heel wat schade zorgen. Ook moest ik telkens die zogenaamde "whitewalls" (witte flanken op de banden) netjes houden. Bruine zeep en een borsteltje bleken toen de oplossing.
De rotste job vond ik meestal het drogen van die wagens...groooooote oppervlakten.
Als ik toen de middelen en kennis had, die ik nu heb, dan had ik het anders aangepakt met ongetwijfeld betere resultaten.

Veel poetsgenot!

groetjes, Wim
 
Corsawim:

Juistem! De whitewall-truc kende ik gelukkig al en ik heb inderdaad al PB Black Hole erop losgelaten samen met Ex Sealant na het wassen met PB S&S-shampoo. Het is al een stuk beter de kleur en glans van de auto's valt iedereen op maar die lichte krasjes hè.. Elke dag nieuwe erbij (ze worden dagelijks gepoetst dus ik kan er niet omheen) :no ..
 
Welkom Martine.
Leuk dat er ook vrouwen zijn die, zeg maar, ook verzot zijn op auto's, ongeacht waarvoor ze gebruikt worden.
Het is zeker een hele klus om de rouwauto's er netjes bij te hebben staan maar als dit goed wordt gedaan zal zeker wel door veel mensen opvallen.
Ik denk wel als je ze er ook nog krasloos bij hebt staan en met Black-Hole hebt behandeld er wel mensen komen vragen hoe deze auto in zo'n conditie worden gehouden.
Succes en foto's zijn welkom.
 
janhenduk zei:
Welkom Martine.
Leuk dat er ook vrouwen zijn die, zeg maar, ook verzot zijn op auto's, ongeacht waarvoor ze gebruikt worden.
Het is zeker een hele klus om de rouwauto's er netjes bij te hebben staan maar als dit goed wordt gedaan zal zeker wel door veel mensen opvallen.
Ik denk wel als je ze er ook nog krasloos bij hebt staan en met Black-Hole hebt behandeld er wel mensen komen vragen hoe deze auto in zo'n conditie worden gehouden.
Succes en foto's zijn welkom.


Ik heb jaren in een amerikaanse autogarage gewerkt.. Mee groot geworden dus! Zit ik er toch nog een beetje tussen :party: