• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Matthijsjo stelt zich voor

Matthijsjo

Detailing rookie
27 aug 2009
7
0
Hoi allemaal,

Ik ben Matthijs.

Ook ik ben graag met auto's bezig. M'n dagelijks transport is gelijk ook m'n hobby en dat is een Citroën Saxo 1.4i SX

Eerst duwde ik hem door de wasstraat, maar ik zag het dat het niet zo fijn is voor de lak. :schaam
Dus zodoende besloot ik om het heft in eigen handen te nemen, door zelf proberen te gaan poetsen.
Poetsen doe ik met poetsmiddelen van Meguiars, en dat doe ik sinds een maand of 3 (ben dus nog een leek op het gebied, dus ik moet het nog een beetje onder de knie zien te krijgen. :schaam)
 
En hier maar gelijk een foto van het beestje :) (compleet gepoetst met Meg's)

DSCF0005-edit.jpg
 
Ohja, dit zijn de spullen die ik gebruik:

- NXT wash
- Crystal Step 1 (Paint Cleaner)
- NXT Tech Wax
- Clay Kit
- Crystal Step 2 (Polish)
- Scratch X
+ de erbij behorende applicator pads en washandschoen
+ microvezeldoeken
 
Welkom Matthijs, hier is veel te leren zodat je snel een echte detailer zult worden. Let wel op, het kan verslavend werken.
 
Welkom! (vanwege BEsuper van het Citroën forum) Het Citroën poetstopic is aardig maar hier kom je het echte werk tegen. Veel succes!