Beste poetsers,
Bij deze wil ik mij graag even voorstellen.
ik ben maurice, ben 22 jaar oud en kom uit dordrecht. ik rijd sinds een jaar een seat ibiza cupra uit het jaar 2001 en ben sinds ik mn auto heb helemaal poets verslaafd! het begint met een karige 3 stappen plan en uiteindelijk is het einde zoek. er werd dan ook na een maand alweer een snowfoam lans aangeschaft een poetsmachine en dozen vol andere poets benden
heb er erg veel plezier in en doe regelmatig ook autos van anderen. zelf zet ik mn eigen auto om de 2 maandjes opnieuw in de wax en kan ik poetsen in een grote loods waar het lekker warm is. hier dan wat fotos van mijn gedetailde bolide.
zo kocht ik hem! geheel standaard op velgen na. ondertussen zijn er de nodige tunings matrialen tegen aan gegooid.
hier mn karige beginners pakketje haha.
zo is mn auto nu ( net nieuwe velgen sinds 3 dagen )
Onder de kap!
en als laast een leuk vermogen uitdraaitje van mn auto
voor de rest kan ik nog wel 100 dinge vertelle over mn monstetje maar het is geen auto forum! maar een leuk poets forum dus ik bespaar jullie de moeiten
tenzij jullie aandringen natuurlijk!
ik zal binnekort de gehele poets verzameling is op de foto zetten, en een schonere foto plaatsen van onder de kap! dit is niks
als er vragen zijn hoor ik het graag
Bij deze wil ik mij graag even voorstellen.
ik ben maurice, ben 22 jaar oud en kom uit dordrecht. ik rijd sinds een jaar een seat ibiza cupra uit het jaar 2001 en ben sinds ik mn auto heb helemaal poets verslaafd! het begint met een karige 3 stappen plan en uiteindelijk is het einde zoek. er werd dan ook na een maand alweer een snowfoam lans aangeschaft een poetsmachine en dozen vol andere poets benden
zo kocht ik hem! geheel standaard op velgen na. ondertussen zijn er de nodige tunings matrialen tegen aan gegooid.
hier mn karige beginners pakketje haha.
zo is mn auto nu ( net nieuwe velgen sinds 3 dagen )
Onder de kap!
en als laast een leuk vermogen uitdraaitje van mn auto
voor de rest kan ik nog wel 100 dinge vertelle over mn monstetje maar het is geen auto forum! maar een leuk poets forum dus ik bespaar jullie de moeiten
ik zal binnekort de gehele poets verzameling is op de foto zetten, en een schonere foto plaatsen van onder de kap! dit is niks
als er vragen zijn hoor ik het graag