• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maurice en zijn Seat Ibiza Cupra 1.8T 20VT

Klouxone

Detailing rookie
18 dec 2008
39
0
Beste poetsers,

Bij deze wil ik mij graag even voorstellen.

ik ben maurice, ben 22 jaar oud en kom uit dordrecht. ik rijd sinds een jaar een seat ibiza cupra uit het jaar 2001 en ben sinds ik mn auto heb helemaal poets verslaafd! het begint met een karige 3 stappen plan en uiteindelijk is het einde zoek. er werd dan ook na een maand alweer een snowfoam lans aangeschaft een poetsmachine en dozen vol andere poets benden :) heb er erg veel plezier in en doe regelmatig ook autos van anderen. zelf zet ik mn eigen auto om de 2 maandjes opnieuw in de wax en kan ik poetsen in een grote loods waar het lekker warm is. hier dan wat fotos van mijn gedetailde bolide.

zo kocht ik hem! geheel standaard op velgen na. ondertussen zijn er de nodige tunings matrialen tegen aan gegooid. :)

Untitled-7.jpg


hier mn karige beginners pakketje haha.

poets_spullen_1.jpg


zo is mn auto nu ( net nieuwe velgen sinds 3 dagen )

IMG_0010.jpg


IMG_0011.jpg


IMG_0015.jpg


Onder de kap!

IMG_4741.jpg


en als laast een leuk vermogen uitdraaitje van mn auto

IMG_4236.jpg


voor de rest kan ik nog wel 100 dinge vertelle over mn monstetje maar het is geen auto forum! maar een leuk poets forum dus ik bespaar jullie de moeiten :D tenzij jullie aandringen natuurlijk!