• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maurice en zijn Seat Ibiza Cupra 1.8T 20VT

Klouxone

Detailing rookie
18 dec 2008
39
0
Beste poetsers,

Bij deze wil ik mij graag even voorstellen.

ik ben maurice, ben 22 jaar oud en kom uit dordrecht. ik rijd sinds een jaar een seat ibiza cupra uit het jaar 2001 en ben sinds ik mn auto heb helemaal poets verslaafd! het begint met een karige 3 stappen plan en uiteindelijk is het einde zoek. er werd dan ook na een maand alweer een snowfoam lans aangeschaft een poetsmachine en dozen vol andere poets benden :) heb er erg veel plezier in en doe regelmatig ook autos van anderen. zelf zet ik mn eigen auto om de 2 maandjes opnieuw in de wax en kan ik poetsen in een grote loods waar het lekker warm is. hier dan wat fotos van mijn gedetailde bolide.

zo kocht ik hem! geheel standaard op velgen na. ondertussen zijn er de nodige tunings matrialen tegen aan gegooid. :)

Untitled-7.jpg


hier mn karige beginners pakketje haha.

poets_spullen_1.jpg


zo is mn auto nu ( net nieuwe velgen sinds 3 dagen )

IMG_0010.jpg


IMG_0011.jpg


IMG_0015.jpg


Onder de kap!

IMG_4741.jpg


en als laast een leuk vermogen uitdraaitje van mn auto

IMG_4236.jpg


voor de rest kan ik nog wel 100 dinge vertelle over mn monstetje maar het is geen auto forum! maar een leuk poets forum dus ik bespaar jullie de moeiten :D tenzij jullie aandringen natuurlijk!

ik zal binnekort de gehele poets verzameling is op de foto zetten, en een schonere foto plaatsen van onder de kap! dit is niks :p


als er vragen zijn hoor ik het graag
 
Heyzz Maus,

Ook eindelijk hier ;)
De Ibiza wordt met de week mooier ;)

Nu nog een keer een DAP bestellen he.
Veel lees plezier hier.

Groeten Stephan
 
LeonDriver zei:
Heyzz Maus,

Ook eindelijk hier ;)
De Ibiza wordt met de week mooier ;)

Nu nog een keer een DAP bestellen he.
Veel lees plezier hier.

Groeten Stephan


Henkiejj! ik ga zeker een xtje dappen binnekort! gaat helemaal goed komen
 
Welkom Maurice! Je auto ziet er mooi uit, zeker met de nieuwe velgen. Wel velgen die regelmatig onderhoud vragen gezien de witte kleur en de vele spaken.

Mocht je voor de wielen nog iets zoeken:
https://www.Carclean.com/product/Carclean.com/EZ_Detail_Auto_Brush_EZ-BRUSH_100750

Iig veel plezier hier op het forum
 
DKBM zei:
Welkom Maurice! Je auto ziet er mooi uit, zeker met de nieuwe velgen. Wel velgen die regelmatig onderhoud vragen gezien de witte kleur en de vele spaken.

Mocht je voor de wielen nog iets zoeken:
https://www.Carclean.com/product/Carclean.com/EZ_Detail_Auto_Brush_EZ-BRUSH_100750

Iig veel plezier hier op het forum

ik heb ze gister goed staan schrobbe met mn mooie EZ brush! geweldig ding! daarna goed in de wheel sealant van poorboys geknalt! kan niet meer fout gaan dacht ik zo :)

ik moet echt ff de hele poets collectie op de foto zetten, dan zien jullie gelijk wat ik allemaal al heb :)