• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mazda 323 Misty Green Metallic

Fluffy

Detailing rookie
30 aug 2008
293
0
Eindelijk is ie klaar en staan de foto's online. Sommige verontreinigingen zitten zo diep dat ik die er niet uit heb kunnen krijgen. Al met al wel tevreden met het eindresultaat. Alleen alle restjes schilpad weg krijgen is nog niet helemaal gelukt. Wat een pokkespul om te verwijderen ]-0
Werken met de Parkside ging opzich goed maar hij is wel zwaar en lomp dus zal blij zijn als de DAP er is.
In totaal denk ik zo’n 4/ 5 dagen bezig geweest. Één dag om te wassen,kleien, nog 1 om te polijsten ,één om de binnenkant + ramen te doen en 2 om een extra laagje EXP + Hard Candy te doen. Aangezien dit allemaal buiten gebeurt de auto tussendoor steeds gewassen.
Mijn vriend kwam gisteren terug van vakantie en zijn reactie:8-())
En daarmee gelijk weer sponsoring verdient voor een volgende bestelling...

Buitenkant:
- Afspoelen,
- Insproeien met shampoo (Valma Wash and Shine)
- Wielkasten ed met APC
- Afspoelen
- 2x Wassen PB SS&S met TBM en heel vaak schoon water
- Spoelen en drogen
- Inspectie
- Kleien
- 2x PB SSR 2.5 met oranje pad, machine en hand
- PB SSR 1 met witte pad, machine en hand
- Pro Polish met groene pad machine, gele foam applicator met de hand
- 2x PB EXP met rode LC handpad
- 1x DJ Hard Candy
- Ramen met Rainkleer
- Trims ed met PB Trimrestorer

Binnenkant
- Stofzuigen en afstoffen
- Vochtig afnemen
- Vlekken met APC en borstel
- Stofzuigen
- PB Trimrestorer
- Ramen met Anti-Condens
 
Ziet er goed uit! De lak geeft echt nog een mooie glans af.
Vooral de foto van het dak na vind ik mooi door de spiegeling van het pand die je er in terug ziet.
 
Die is zeker opgeknapt zeg :)^ Dat moet een klei-klus geweest zijn zeg!
Op naar de volgende :D
 
Kijk aan, dat ziet er toppie uit hoor! Ik zou van mijn stokje gaan als ik thuis zou komen en mijn vriendin dit had gepresteerd! :D
 
Pfoe!! dat moet een flinke klus geweest zijn. Helaas wel veel schade op de auto. Nu maar hopen dat je vriend ook wat zuiniger op zijn autotje gaat worden. Wel 100% verbetering met wat het was. Hulde :)^
 
Thanx!
Tsja, d'r zitten aardig wat deuken/krassen in, vooral nu de auto schoon is zie je ze goed.
Voordeel daarvan is dat het makkelijk inventariseren is.
Nu maar eens kijken hoe we 't gaan fixen.
De deuk in het portier heb ik helaas d'r in gereden toen t nog mijn auto was (mompelt iets over vrouwen en parkeren) :schaam.