• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mazda 5 2007

cavemania zei:
Ach ja je kan ook niet overal aan denken he...

De foto's kunnen altijd beter en ik sta open voor tips. ;-)

Nee idd ik moet al een zo een hoop dingen denken.:-"

Maar voor tips even naar Arjan he.

Even een vraagje over deze mooie show-of. Je hebt de PH Pro over de EX-P gezet. Kan dit geen kwaad of is dit niet dubbel op omdat in de PH Pro ook een sealant zit. Begrijp me niet verkeerd hoor maar ik zat hier laatst ook aan te denken om deze combo te gebruiken.

Tja het is misschien wel een beetje dubbel op maar een bekende van mij die heeft het ook zo op een Mazda 6 zitten en dat gaf wel een heel mooi resultaat. Vandaar dat ik het zo ook gedaan heb. En die Dodo Purple Haze Pro is een heerlijke wax. We zijn nu een maand verder en de beading is nog net zo als de dag dat het er op gezet is.

Bedankt voor je antwoord, Ph Pro is inderdaad een fijne wax om te gebruiken. Ik heb mijn dak en motorkap ermee gedaan, nu de rest nog. Denk dat ik daar ook de EX-P onder zet.

Graag gedaan. Een heerlijk waxje, jammer dat de Light Fantastic niet net zo goed is. Deze gebruik ik op m'n eigen wagen.

Mooie detail hoor! :-)^

ik geef toe dat ik eerder de aston's en exclusieve show-offs lees hier op het forum.
maar het is ook leuk te zien dat ook de "gewone" mazda ook weer stralend word gemaakt.
mooie na-foto's! en prachtig resultaat :)
kleur komt mooi terug :love

Thnx. Moet zelf bekennen dat ik deze bijna niet lees (de exclusieve auto's). Vind het veel leuker hoe de "gewone" man het doet met een "gewone" auto