Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met een mazda mx5 Nb 10'th anniversary. Ondertussen is er ook een mazda mx5 na van '91 bij gekomen. Deze zal ingeschreven worden als oldtimer.
Betreffende de na was ik op zoek naar een mooie rode. Vond dit de leukste kleur.
Nu heeft deze rode last van een doffe lak. Uit de vele opzoekingen blijkt dat er nog wel enkele dingen mogelijk zijn om de lak te behandelen.
Ik ben dus van plan om in de toekomst een 5 stappenplan uit te voeren. De nodige producten zullen worden aangekocht alsook een dap 500. Omdat ik hier geen ervaring mee heb, heb ik schrik om hieraan te beginnen.
Heeft er nog iemand tips betreffende een behandeling van een rode na. Ook betreffende de te gebruiken producten zijn tips welkom.
Na wat opzoekingen is dit het voorlopige plan van aanpak:
- Wassen met Dodo juice born to be mild.
- zuiveren met klei
- polijsten met poorboys world SSR 1
- prewax dodo juice lime prime lite
- voeden met poorboys blackhole
- beschermen met poorboys exp. sealant
Een Dap 500 aankopen voor het behandelen van de auto.
Betreffende de na was ik op zoek naar een mooie rode. Vond dit de leukste kleur.
Nu heeft deze rode last van een doffe lak. Uit de vele opzoekingen blijkt dat er nog wel enkele dingen mogelijk zijn om de lak te behandelen.
Ik ben dus van plan om in de toekomst een 5 stappenplan uit te voeren. De nodige producten zullen worden aangekocht alsook een dap 500. Omdat ik hier geen ervaring mee heb, heb ik schrik om hieraan te beginnen.
Heeft er nog iemand tips betreffende een behandeling van een rode na. Ook betreffende de te gebruiken producten zijn tips welkom.
Na wat opzoekingen is dit het voorlopige plan van aanpak:
- Wassen met Dodo juice born to be mild.
- zuiveren met klei
- polijsten met poorboys world SSR 1
- prewax dodo juice lime prime lite
- voeden met poorboys blackhole
- beschermen met poorboys exp. sealant
Een Dap 500 aankopen voor het behandelen van de auto.