• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mc Ive's 1e Detail Suzuki Ignis Black

Welke klei heb je nu gebruikt? Ik heb nu zelf een aantal keren de zachte Bilt Hamber gebruikt. Een goede klei voor regelmatig onderhouden auto's, vind het een fijn product om mee te werken. Qua hardheid echt een enorm verschil met bijvoorbeeld de Poorboys klei (welke ik ook heb en goed bevalt op smerige auto's).
 
Martin, Ik heb nu de medium grade van Carclean gebruikt vindt deze wel erg stug en iets te hard ga nog ff denken/inlezen welke klei mij het meest aanspreekt.
 
nog niet echt plannen daarvoor.

wat ik graag zou willen is een grille met embleem en dan ipv de lamellen dezelfde honingraat als in de bumper.

nog niet gezocht of die zo bestaan, en zelf heb ik wat dat betreft 2 linker handen
 
alteaniels zei:
wat ik graag zou willen is een grille met embleem en dan ipv de lamellen dezelfde honingraat als in de bumper.

Niels, check ff deze link http://www.dgmtuning.nl/ kijk ff onder actieknallers dan vindt je precies wat je bedoelt wel prijzig maar ook zeer netjes....

Mocht je dit te duur vinden kun je op mn hulp rekenen en evt een keer richting Gemert komen dan fixen we het samen...