• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

McShine is gearriveerd....

McShine

Detailing guru
Tester of Bling
28 nov 2009
2.113
115
46
Menu

Carclean heeft een uitgebreid menu waaruit iedereen een bewuste keuze kan maken. Dit menu passen ze voortdurend aan de wensen van de gasten aan. Bijvoorbeeld door steeds nieuwe Juices in hun assortiment op te nemen of door de keuzemogelijkheden bij de honger naar glans te vergroten. Als je speciale wensen hebt, kun je in het nieuwe pand ook altijd vragen om bepaalde ingrediënten weg te laten in je bestelling.
:party:

Vers

We detailen alles vers, volgens strenge regels en procedures. Computers houden bijvoorbeeld de curetijden en curetemperaturen in de gaten. En elke dag maken we de garage grondig schoon volgens een vast hygiëneprotocol. Ook onze leverancier voldoet aan de strengste normen. Van alles wat je koopt bij Carclean kunnen ze exact de bron achterhalen. Ze bieden je kwaliteit op alle fronten.

Nieuw!

100 % Carnauba met Dodo's, Meguiars, Poorboys, Chemical guys, Monello, Dap500 en een speciale Metallic op een extra blinkend autootje.....

Nu als McShine.....


McShine bestaat uit Ralf (31), woonachtig te Elsloo (Limburg), en in het bezit van een alleraardigste collectie waar altijd nog wat aan kan worden toegevoegd.


En owh ja, de belangrijkste benodigdheid voor een dagje ontspannend detailen, mijn auto:
:D :D

Motegi018.jpg

Motegi020.jpg

Motegi021.jpg

Motegi025.jpg
 
En owh, ja voor diegenen die ook op het Autoweek forum zitten, daar ben ik aangemeld onder Ralf TTT aka Ralf ofzo...:grinning:
 
BMW4Life zei:
Trouwens, staat er ook een e46 in de garage??
`


Die stond erin...

Een 328i, maar die verkocht :( omdat er dagelijks 120km woon-werk moest worden afgelegd. Daarvoor hebben we nu een Ibiza Evo2 TDi...

Dit is de BMW:

DSC00102.jpg


Dit is de Ibiza:

IMG_0681.jpg



En een oude foto van mijn collectie, zoals zovelen kwam ik eerst met Meguiars in aanraking, daardoor met Carclean, waarna mijn collectie ook met andere merken werd uitgebreid..

meg006.jpg